בחזרה לבלוג

עבר הרבה זמן מאז שכתבתי בפעם האחרונה. לא הפסקתי להתאמן. הפסקתי כמעט לחלוטין את המבנה של "אימון" ועברתי ל-GTG בתור שיטה עיקרית. זה מקל על החיים – זה יאפשר לי לסגור את הפער בבלוג ולכתוב על כל השבועות שלא כתבתי עליהם במהירות – פוסט אחד עבור כל שבוע, 4 פוסטים לחודש. לא הרבה.

גם האפשרות של לדלג ופשוט להמשיך פתוחה בפני כעת. פעם, לא הייתי חושבת עליה אפילו. עכשיו אני יכולה לשקול אותה, ולהחליט לא להשתמש בה. בעיקר בגלל הקלות שבה אוכל להדביק את הפער.

הרבה השתנה, יש הרבה על מה לכתוב, הרבה מה להגיד. חשבתי להפסיק לחלוטין עם הבלוג – כי הוא היה מטלה שלא התחשק לי לבצע. אבל כשבאתי לכתוב את ההודעה הזו גיליתי שבעצם אני רוצה לכתוב…

 

להשאיר תגובה

