לא אימון יומי 22/01/17-28/01/17

שבוע שני במחזור אימונים.

השבוע הקטנתי את המעומס המתח רחב – העצירה למעלה הייתה לספירה של עד חמש. במקביל הגדלתי את העומס בפרס לסטים של שתיים (שזו הייתה אחת הסיבות לא למהר עם המתח הרחב, יחד עם המנוחה מעודף העומס). במהרה התברר שמה שעשיתי לפני כן כבר לא יעבוד, ואי אפשר יהיה להתקדם שניים וחצי קילו בכל יד כל שבוע – הפרס נעקה לאט יותר ובקושי, אם לא נחתי מספיק בין הסטים לא הצלחתי בכלל. בקיצור, לא אותו הדבר. חוץ מהזה, חיפשתי מתיחות במקום הכפות ידיים לרצפה, כי גם כשעמדתי על הגבהה זה כבר קל מידי.

ביום ראשון עשיתי שש סטים של מתח רחב (כל סט כלל מתח רחב אחד עם הפסקה לספירה עד מש למעלה), ושש של פרס. חוץ מזה היו ארבע סטים של מתיחה חדשה – רגל על השולחן (בזווית ישרה פחות או יותר), והתכופפות קדימה – בניסיון להצמיד את הברך לרגל, או התכופפות עם גב ישר, מהאגן. חוץ מזה היה אימון יומי של שישה סטים של צ'ין אפס.

ביום שני היו חמישה סטים של מתח רחב ושמונה של פרס. היו גם הרבה ניסויים עם המתיחות. שני סטים של לרבך בישיבה, שלושה של ראש לברכיים בישיבה, שבעה של כפות ידיים לרצםה, שלושה של רגל ישרה על השולחן. כל מתיחה היא למשל שלושים שניות לפחות.

ביום שלישי היו שישה סטים של מתח ופרס. ארבעה של כפות ידיים לרצפה ואחד של רגל ישרה על השולחן (בכל רגל. כל מתיחה שהיא לא לשתי הרגליים יחד תעשה לכל רגל).

ביום רביעי היו חמישה סטים של מתח, פרס, כפות ידיים לרצפה.

ביום חמישי החלטתי שמיהרתי מידי קדימה. החלטתי לחזור אחורה, למתח רגיל, לא רחב, ופרס בבודדים. אחרי הכל, הרעיון ב-GTG זה לא להתאמן עד לכשל. אומנם לא תמיד עשיתי את זה ככה, אבל החלטתי לנסות זאת כך. לכן עשיתי עשרה סטים של שני מתח רגיל ופרס אחד בכל יש של שתיים עשרה וחצי קילו. חות מזה עשיתי גם עשרה סטים של כפות ידיים לרצפה. החלטתי שאעשה זאת תוך התכופפת מהאגן, עם גב ישר, והשענות על בלוק היוגה שלי, קצת כמו כשהתחלתי את המתיחות שלי.

ביום שישי עשיתי ארבע מתח רגיל. זה היה שיא אישי, גם אם לא מפתיע.

אימון יומי 26/01/17

חמישה סטים של צ'ין אפס, שלוש דקות הפסקה בינהם. 7-4-3-3-3.  אלה הם חמשת הסטים המקסימליים שבאמת נמצאים בבעלותי…

בתור חימום עשיתי סט של 3 צ'ין אפס שלוש דקות לפני האימון, אז אפשר לומד שזה בעצם 3-7-4-3-3-3

 

אימון יומי 22/01/17

CHIN UP, שישה סטים (לא בגלל תכנון מראש, אלא כי החזרה על סטים לא מתאגרים מבאסת אז לפעמים אני מחפשת איך להגדיל את העומס על ידי הוספת עוד סטים), שלוש דקות הפסקה ביניהם. שוב צלחתי לעשות 8 צ'ין אפס!

8-4-3-3-3-3

מעורר חשק לאחד הדברים שרציתי מזמן – מחזור אימונים מוקדש ל-GTG צ'ין אפס.

לא אימון יומי 15/01/17-21/01/17

שבוע ראשון במחזור אימונים.

בשבוע הזה עמסתי יותר מידי על גידים ועוד כל מיני דברים שהם לא שרירים, והבנתי את זה רק בדיעבד. עשיתי מתח רחב, כמו בשבוע הדלוד, אבל עם עצירה של עשר שניות. ופרס, כל יד בנפרד, של שתיים עשרה וחצי קילוגרם. חוץ מזה עשיתי מתיחה של כפות ידיים לרצםה (עם רגלים ישרות וצמודות, מן הסתם).

ביום ראשון עשיתי שש מתח וכפות ידיים לרצפה, ותשע פרס. ביום שני זה היה עשר מכל דבר.  ביום שלישי נחתי. ביום רביעי עשיתי שמונה מתח וכפות ידיים לרצפה, ועשר פרס (כשהפרס היה שש בבודדים, ושני הסטים האחרונים היו סטים של שניים במקום אחד). חוץ מזה לא רשמתי מה עשיתי במתח באותו יום, זה כנראה היה מתח רחב עם ספרה עד עשר להפסקה, אבל לא בטוח.  חוץ מזה עשיתי אימון של מתח בצ'ין אפס.

ביום חמישי עשיתי עשר פרס, אבל רק מתח רחב אחד, עם חמש שניות הפסקה. רק אז הבנתי שהכאב בביספס, שהוא לא כאב שרירים, הוא מהמתח. עשיתי את המתח בשביל להפעיל ולחזק את שרירי הגב, ולא ציפיתי שהביספס הם שיסבלו. ועוד פחות ציפיתי לכך שדברים שהם לא שרירים יכאבו. לכן לקח לי זמן להבין מה הולך פה.