אימון יומי 05/01/17

אכזבות נגרמות מהפער בין הציפיות למציאות. והציפייה שלי שאני אצליח עכשיו לעשות שמונה מתח בכל סט ראשון, הייתה בברור כזו. מצד שני, המצב לא היה גרוע כמו באימון הלילי ההוא.  חמש סטים של צ'ין אפס, שלוש דקות הפסקה ביניהם. 7-4-3-3-3

בדיוק כמו באימון ההוא, שחשבתי שהיה גרוע במיוחד. שרציתי להאמין שהוא חד פעמי. טוב, לא בדיוק. יש לי הסברים למה. בעיקר העייפות מהלא-אימונים, שעוד תזכה לפוסט משלה. אבל זה היה האימון הזה בו פסלתי את החזרה האחרונה בסט הראשון. זה היה שמונה, אבל נופפתי בברכיים בשביל להעביר את הסנטר מעל המתח.

החזרות המפוקפקות מהאמון הקודם נשארו בזכרוני, והחלטתי הפעם לבדוק מה יקרה אם באמת אנסה להשתמש בידיים בלי הרגליים. ניסיתי באמת, ועכשיו הייתי בטוחה שבלי נפנופי הרגליים האלו לא הייתה חזרה. אז פסלתי אותה. ואחר כך הלכתי אחורה ופסלתי בדיעבד חזרות מהאימון הקודם.

ואחר כך, דיברתי על זה עם חבר שלי. והוא אמר שלא נכון לרשום לא כולל החזרה האחרונה, כי היא הייתה. חשבתי, אולי לרשום חצי? אבל יש כמה סוגי "חצאים". בינתיים, למציאות היו תוכניות משלה. אבל הם קרו רק היום, ב-22/01, אחרי שבוע דלוד ועוד כמה הבנות ומחלה.

להשאיר תגובה

