אימון יומי 27/12/16

מה עושים כשאין חשק לאימון בסגנון קרוספיט? אימון בסגנון לא קרוספיט, כמובן… את האימון הזה לא עשיתי מזמן, והשיפור בתוצאות ברור ממש. עשרה סטים של [חצי ממספר החזרות המקסימלי שאני יכולה לעשות ברצף של CHIN UP], שלוש דקות מנוחה ביניהם.

בפעם הקודמת שעשיתי, וזה היה ב-28/11, כלומר בערך לפני חודש, הצלחתי בפעם הראשונה לעשות עשרה סטים של שלוש מתח כל פעם. ואז תהיתי אם בפעם הבאה לנסות להוסיף סט של ארבע בהתחלה או בסוף. בהתחלה קל יותר להוסיף, אבל אז אני עלולה לא להצליח לעשות אתת הסטים האחרונים – כלומר, לעשות שתיים במקום שלוש.

אבל באימון המעצבן שעשיתי לפני יומיים הצלחת לעשות חמישה סטים של חמש מתח לא שבורים. אז הייתה לי סיבה לחשוב שהמתח יהיה לי קל בהרבה. ידעתי שהשתפרתי משמעותית, אבל הופתעתי לגלות עד כמה.

שמונה סטים של 4! ורק עוד שניים של שלוש. זה שיפור משמעותי מאוד. אני חושבת שעיקר השיפור בא מהמתח ב-PULL UP שהכנסתי ל-GTG שלי, אבל זה יכול להיות גם מהפרס וגם משכיבות הסמיכה. ואפילו מהקרוספיט, למרות שמה בדיוק הקשר?

איזה כייף לי! גם שמצאתי שיטה שעובדת ואני משתפרת משמעותית, גם שאני רואה את זה, וגם שהצלחתי לעצור בזמן ולא להכריח את עצמי להתאמן בדרכים שאני לא אוהבת. זה בא בגלים, ועוד יבוא היום שממש יתחשק לי לעשות סינדי. ומי יודע, אולי עד אז אני אצליח לעשות את סינדי ב-PULL UP, או לפחות לעשות את המתח אומנם ב-CHIN UP, אבל לא שבורים רוב הזמן. זה ששכיבות הסמיכה יהיו בטכניקה נכונה ולא בידיים ברוחב רחב בהרבה מרוחב הכתפיים כבר החלטתי… ואולי אני אספיק אפילו לשפר את שכיבות הסמיכה, כדי שהן לא תהיינה הרכיב שחוסם אותי.

 

להשאיר תגובה

