אימון יומי 22/12/16

מה אפשר להגיד על האימון הזה? לא ישנתי מספיק לפניו, וחששתי שמא זה ישפיע לרעה על התוצאות. זה לא. עשיתי חמישה סטים מקסימליים של מתח ב-CHIN UP, נחתי כמה זמן, חצי שעה אולי יותר, ואז עשיתי חמישה סטים מקסימליים של שכיבות סמיכה. מה יצא מכל זה?

7-5-4-3-3 מתח, ואני מרוצה מאוד. זה שיפור משמעותי מהפעם הקודמת, וכנראה שזה בזכות ה PULL UP GTG. ואולי גם בזכות אימוני הקרוספיט.

10-7-7-6-6 שכיבות סמיכה (בסט האחרון אולי התבלבלתי בספירה וזה חמש. ועוד חשבתי בהתחלה להקליט, ועצרתי די מהר. חבל). גם מזה אני מרוצה מאוד.

משעשע, לא מזמן רשמתי על כמה אימונים כאלו משעממים ליד אימוני קרוספיט, אבל ממש היום לא מתחשק לי קרוספיט בכלל, ואני חושבת על איך מחר אעשה 10(אנסה)  סטים של 4 צ'ין אפס. אבל אולי עד מחר ישתנה מצב הרוח שלי? ואולי אני אעשה את האימון הזה ממש? או אולי סינדי עם שכיבות סמיכה נורמליות – לא רחבות, והמתח בצ'ין אפס אבל מחולק לשלוש ושתיים?

להשאיר תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת גוגל פלוס

אתה מגיב באמצעות חשבון Google+ שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

מתחבר ל-%s