לא אימון יומי 18/12/16-24/12/16

שבוע ראשון במחזור האימונים

מה יש להגיד? רק שהכל הולך כמתוכנן.

ביום ראשון עשיתי עשרה סטים של שני מתח (ב-PULL UP. כל השבוע המתח GTG זה רק PULL UP), שלוש שכיבות סמיכה, פרס אחד של עשר קילו כל יד. עשיתי גם 14 סטים של כפות ידיים לרצפה לשלושים (או יותר) שניות.

ביום שני… מסיבה לא ברורה כלשהי רשום בלוג שלי שעשיתי צ'ין אפס במקום פול אפס, ובשלשות. אין שום סיבה הגיונית שזה יקרה, ואני גם לא זוכרת את זה, אז אני משנה חזרה. מה עוד השתנה ביום שני? עשיתי סקוואט עם הדאמבלים. של עשר קילו בכל יד, הסקוואט כשהידיים בגובה הכתפיים. כנראה זה כדי לחזק את הסקוואט, אבל זה היה קל ומשעמם, ולכן החלטתי לשים את הסקוואט באימוני סיבולת ולא ב-GTG. אז מה יצא? כנראה עשרה סטים של שני מתח, שלוש שכיבות סמיכה, פרס אחד שלוש סקוואטים על פעם. סטים של כפות ידיים לרצפה היו שש עשרה.

ביום שלישי שוב הכל סטנדרטי. 10 סטים של 2 מתח 3 שכיבות סמיכה 1 פרס של עשר קילו, שלושים שניות לפחות של כפות ידיים לרצפה.

ביום רביעי החלטתי להוסיף שכיבת סמיכה אחת, לכן בעשרת הסטים שלי היו 2 מתח, 4 שכיבות סמיכה, 1 פרס, 30 שניות לפחות כפות ידיים לרצפה.

ביום חמישי היה אותו הדבר. משעמם כל כך שלא ברור לי למה אני בכלל כותבת את זה. בעצם ברור לי. בשביל הרצף והשלמות. משעמם!

אוסיף רק שאני מגיעה עם כפות הידיים לרצפה בלי שזה באמת יהיה מתיחה, אבל אני עדיין לא יכולה להגיע עם הראש לברכיים בנוחות, אז בינתיים יש מה למתוח ואני מותחת, אבל כנראה במחזור האימונים הבא זו כבר תהיה מתיחה אחרת. או שאני אעבור לישיבה.

 

 

להשאיר תגובה

