אימון יומי 25/12/16

אז רציתי לעשות את האימון 16.1 מהקרוספיט אופן כמו שצריך. ואפילו כמעט יכולתי. הבעיה התחילה כשהתחלתי לארגן סביבה מתאימה. השבע וחצי מטרים שלי היו קטע של שלושה מטרים מחולק לשניים. זה היה מאוד לא נוח. גם המקום לברפיזים לא היה נוח. אבל הסיבה בגללה שיניתי את האימון הייתה המתח בקפיצה.

לו האימון היה קורה לפני השבירה והתיקון של המתח, אז יכולתי לעשות את המתח בקפיצה כשאני עומדת על הכסא הרגיל, זה שעליו יושבים בזמן ארוחת הצהריים. זה לא מתח בקפיצה, זה קפיצה ליד המתח! הגובה הסטנדרטי (שהוא מרחק של חמש עשרה סנטימטרים בין הקודקוד למתח) הוא פשוט מגוחך. אז ארגנתי לי את זה, ואז הבנתי שזה מטומטם ממש, והחלטתי לשנות את זה. אני לא באמת מתחרה, ואני מעדיפה להתאמן כדי להצליח לעשות את האימון RX.

אז שיניתי אותו. את הברפיז השארתי כמו שהם. מה אפשר לשנות בברפיז? החלטתי לעשות את צעדי הענק עם המשקל מעל הראש. כשניסיתי לעשות את זה עם חמש עשרה קילו זה לא עבד, אז הורדתי לעשר – חמש קילו בכל יד. זה עבד, ואפילו לא היה קשה מידי. את שמונה מתח בקפיצה שיניתי לארבע צ'ין אפס. הצלחתי לעשות את כל הסטים של הצ'ין אפס לא שבורים, ושמחתי בזה מאוד.

זה היה אימון מאוד אירובי. לא הייתה שום נקודה שבה לא יכולתי יותר. אני בטוחה שאני יכולה לעשות את האימון הזה מהר יותר – היו המון התארגנויות של לשנות מוזיקה ולשתות ולנוח. אבל לא מתחשק לי לעשות את זה שוב. אני לא אוהבת אימון שהוא רק אירובי, והאימון הזה היה כזה.

צורת המדידה של צעדי הענק הייתה מטופשת. בעיקר מה שהיה מטופש זה שלא יכולתי להמשיך ללכת בקו ישר, אלא הייתי צריכה להסתובב. אחרי כמה סיבובים התברר סופית שאני יכולה לעשות שלושה מטרים בשני צעדים, אם הם גדולים במיוחד ואני מתאמצת לעשות את זה. וגם שאני לא יכולה לעשות מטר וחצי בצעד אחד, לכן זה יוצא בשני צעדים. זה פשוט מטופש! בסך הכל, זה לקח לי שמונה צעדים. וזה רק כי המסלול הרגיל שלי לא מתחלק יפה למקטעים באורך של מטר וחצי.

אם אני אעשה שוב את האימון הזה, אני אנסה להגדיל את המשקל בצעדי הענק מעל הראש לחמש עשרה קילו. כמו כן אני אגדיל את כמות המתח, או שאעביר אותו מצ'ין אפס לפול אפס. אבל תכלס? לא בא לי.

עשיתי את האימון הזה לא כי התחשק לי, אלא כי תכננתי מראש. הוא לא היה כייפי במיוחד, ולא מתחשק לי לעשות משהו בסגנון. אני מניחה שמתישהו אני אעשה אותו, כנראה בגרסאת ה-RX, כי גרסאת הסקיילד היא יותר מידי אירובי. לי שיש לי כרגע 29 קילוגרם שאני יכולה בצורה נוחה להחזיק מעל הראש, או את היכולת להחזיק אותם מעל הראש. אבל סקיילינג יותר הגיוני יכול לכלול חמש עשרה קילו מעל הראש, ואת המתח לא בחזה-למתח, שאני לא יכולה לעשות, אלא רגיל. בפול אפס או צ'ין אפס. או בקפיצה, אבל מגובה נורמלי!

בסך הכל, עשיתי 5 סבבים מלאים. כשסיימתי את האחרון נשארה לי חצי דקה. האימון הזה יכול להיות הדגמה מוצלחת לכמה שמשתפרים בפעם השנייה שעושים אימון, לו האימון הזה היה מעורר איזשהו רצון לעשות אותו שוב…

 

להשאיר תגובה

