לא אימון יומי 04/12/15-10/12/16

השבוע התחיל מצויין. עשרה סטים של 2 שכיבות סמיכה, 3 פיסטולם בכל רגל, פרס וסקוואט עם 7.5 קילוגרם בכל יד, 30 שניות של כפות ידיים לרצפה. ואפילו עשיתי את המתח בערב, למרות האימון בבוקר. יום פשוט מצויין!

ביום שני היו לי שרירים תפוסים. לא ברמה שהפריעה לי, אבל בהחלט ברמה שגרמה לי להסתקרן – למה? שרירי החזה וקצת הגב כנראה נתפסו משכיבות הסמיכה – עשיתי אותן עד קצה גבול היכולת כשעשיתי סינדי. אבל הגב התחתון? ממה? מהסקוואטים? אין עוד ממה, אבל חשבתי שהסקוואטים האלו לא קשים לי בכלל… אז חשבתי. כנראה שהעומס המצטבר נותן את אותותיו.

החלק המבאס קרה בערב. סיימתי את כל סטי ה-GTG מוקדם, בשבע או שמונה וחצי. נשאר לי המון זמן בשביל לעשות את המתח בערב. ואז… נרדמתי. לא ישר, בעשר אני חושבת, אבל בלי שצחצחתי שיניים ובלי שעשיתי את סטי המתח ובלי שתכננתי. זה היה מבאס במיוחד כי כל התנאים היו מושלמים – יום בלי אימון, סיימתי את ה-GTG מוקדם (בדרך כלל זה לא ככה), וכל התנאים האלו בוזבזו… התכוונתי לקום לעשות את הסטים, ואפילו קמתי, והחלטתי לצחצח שיניים אבל כשראיתי שהשעה היא 4:20 אז וויתרתי על המתח, בלאו הכי לא ברור לאיזה יום לשייך אותו. אז חזרתי לישון.

ביום שלישי עשיתי אימון שגרם לי שוב לחשוב על הגבול שבין אימון ללא אימון, ובעצם בין מה שנחשב בעיניי למה שלא. וגם זה נושא לפוסט נפרד, ואפילו שניים.

עשיתי את כל ה-GTG שלי כנדרש, ואת המתח כנדרש עם שתי דקות הפסקה. כך עשיתי גם ביום רביעי וגם ביום חמישי, אבל ביום רביעי הוספתי ל-GTG שני PULL UP כל סט, וביום חמישי הוספתי חמש CHIN UP. שניהם היו מאתגרים. ביום חמישי החזרה האחרונה הייתה מאומצת החל מהסט הראשון, ובסטים האחרונים החזרות האחרונות. ביום רביעי לא הייתי בטוחה שאצליח בכלל לעשות את הסטים. הצלחתי את כולם, והטכניקה שלי השתפרה, והבנתי עד כמה אני עוד רוצה לשפר אותה.

עכשיו אני חושבת על ה-GTG שאני רוצה לעשות, בשבוע הדלוד ובכלל. אני רוצה לעשות GTG של CHIN UP – של ארבע חזרות, בתור לא אימון שאמור להיות קל ואפשר לעשות כל יום. ושל PULL UL של שני חזרות כדי לשפר את הטכניקה ואחרי זה להעלות את מספר החזרות. ושל שכיבות סמיכה, כי הטכניקה שלי סוף כל סוף טובה ומצויינת וזורמת, ואני יכולה פשוט לעשות שכיבות סמיכה.  ושל PRESS כדי להגדיל את המשקל.

 

להשאיר תגובה

