אימון יומי 28/11/16

במשך די הרבה זמן לא עשיתי את האימון של עשרה סטים של 3 מתח. אז עשיתי אותו היום. ושיפרתי את שיא שלי, של שמונה סטים של 3 (ועוד שניים של 2) – הצלחתי לעשות את כל הסטים כסטים של שלוש. עכשיו אני יכולה להתחיל לחשוב לאיפה לדחוף סט של 4 – הכי בטוח בסוף, אבל בסוף הכי קשה. בהחלט אפשרי שהייתי מצליחה לעשות סט אחד של 4 בהתחלה ואת השאר ב-3, אבל בסוף לא הצלחתי לעשות עוד מתח אחד. מצד שני, אני עלולה לא להצליח לעשות את הסט האחרון כשלוש.

ומצד שלישי, למי אכפת? אימוני קרוספיט הרבה יותר מוצלחים, ואני מכננת לעשות אותם הרבה יותר ואת האימון המשעמם הזה הרבה פחות, אם בכלל.

אתמול בערב שקלתי אם לעשות אימון היום. משום שהסטים של ה-PULL UP בערב היו קשים. ליתר דיוק, הסט השני. חשבתי להוסיף דקה מנוחה. אבל היום לא הרגשתי את השרירים מאתמול כמעט, רק קצת את שרירי החזה משכיבות הסמיכה. אולי הייתי צריכה לנוח יותר אחרי סט ה-GTG האחרון? נראה היום בערב. ומחר, רק שאני לא מצליחה להחליט איזה אימון אני רוצה. יש כל כך הרבה אפשרויות מפתות… ויותר מידי אפשרויות שכוללות מתח אבל לא שכיבות סמיכה. אני צריכה להתחיל להשמיש אימוני מתח עבור שכיבות סמיכה. אחרי הכל, אני עושה עכשיו לפחות 2 PULL UP ו 5 CHIN UP ורק 2 שכיבות סמיכה, וגם זה כשאני בקושי שומרת על טכניקה. אז אוקיי, טכניקה נובעת מתרגול. אבל במספרים האלו שכיבת סמיכה בדקה הראשונה וכו' כמה שאני מצליחה (וכשאני לא, לעבור לטכניקה הפחות מוצלחת, אבל יותר טבעית וקלה ונפוצה בעולם) נראה אימון הגיוני, כמו גם שכיבת סמיכה כל עשר שניות. למה במתח אפשר בשכבות סמיכה לא?

להשאיר תגובה

