אימון יומי 27/11/16

סינדי!

קראתי בכמה מקומות שכשעושים אימון בפעם השנייה תמיד משפרים את התוצאות. לי נראה קצת יומרני לנסות להגיע לשישה סססים כל כך מהר אחרי הפעם הקודמת, אבל הרי היה חסר לי רק 3 מתח! ואת שכיבות הסמיכה הייתי שורדת, והסקוואטים הם לא בעיה… והפעם אני יודעת יותר טוב.

והצלחתי! 6 סבבים ועוד שני מתח!

תיאורטית, חילקתי את הזמן והלכתי לפי חלוקת הזמן לסבב. אבל תכלס, זכרתי שמה שתקע אותי בסוף בפעם הקודמת זה הזמן שבו אני מחכנה כדי להצליח לעשות עוד מתח. אז סיימתי את הסבב הראשון לפני הזמן, ואז מהר עשיתי מתח, ואז נחתי כמה שניות, שתיתי מים, ואז עוד מתח. וכשהזמן של הסבב הבא התחיל רשמית, כבר היו לי שניים-שלושה מתח שכבר עשיתי.

הפעם עשיתי את כל המתח בבודדים, מההתחלה. וכל שכיבות הסמיכה היו רחבות. ולכן היום (יום שני) אני מרגישה את שרירי החזה. וגם את שרירי הזרוע (הביספס?), אבל ממש קצת. והסקוואטים היו כרגיל ברצף. הם היו קלים להפליא – לפני האימון עשיתי סט אחד של הלא אימון שלי, והוא כלל שלושה סקוואטים עם משקולת יש של 7.5 קילו בכל יד. מפתיע כמה סקוואט רגיל מרגיש קל אחרי זה…

מעניין, האם בפעם הבאה שאני אעשה סינדי אני אצליח שבעה סבבים? זה לא מרגיש לי כזה הזוי. זה דורש בעיקר למהר קצת יותר – רק ממש בסוף היו פעמים בהם בקושי הצלחתי לעשות את המתח, רוב הזמן גם אם היה קשה לא הייתה שאלה אם אצליח לעשות או לא. אולי אם אני אמהר קצת יותר יהיה לי זמן לראונד שביעי?

ומה יקרה אם אעשה סינדי לא ביום ראשון, אחרי מנוחה, אלא ביום חמישי, או רביעי, או אפילו מחר? באימון של עשרה סטים של 3 מתח ראיתי בברור שביום ראשון התוצאות טובות יותר מבימים אחרים. אולי כדאי לנסות…

אני רוצה לעשות השבוע EMOM, וGTG של צ'ין אפס, של 4 מתח כל פעם, ושל חמש. ונייט, וסינדי. ואולי אימון שכולל פיסטולים – נמאס  לי מהם ב-GTG. זה לא קשה, וחמש זה הרבה מידי בשביל להתמקד בטכניקה. אבל אני כן רוצה להכניס אותם לאימונים – בשביל מה טרחתי כל כך להצליח לעשות אותם.

אפילו עם חמישה אימונים בשבוע, יש יותר תוכניות מימים להתאמן… וזה אפילו בלי מיני אימונים כמו מתח כל עשר שניות כמה שאני מצליחה, ומתח אחד בדקה הראשונה, שניים בשנייה, וכו'. אימונים כאלו מאפשרים אחר כך אימון ייעודי לשכיבות סמיכה. וגם אפשר לעשות אותם גם עם CHIN UP וגם עם PULL UP. וגם GTG אפשר לעשות עם  PULL UP. שני מתח כל פעם בתור התחלה – למה לא?

וזה הרבה, הרבה יותר כייפי מהאימון המשעמם של 10 סטים של 3 מתח שעשיתי היום…

להשאיר תגובה

