אימון יומי 22/11/16

נייט המקורי היה אימון סבולת, שכלל כמה שיותר סבבים בעשרים דקות של 2 עליות כוח, 4 כפיפות מרפקים בעמידת ידיים, ושמונה קטלבל סווינג של 32 ק"ג.

ברור שחסר לי הכוח הדרוש בשביל האימון הזה, אבל כשראיתי אותו, חשבתי על כך שנחמד מאוד להתאים אותו לרמה שלי, ולקבל לשם שינוי אימון שיעבוד גם על סבולת הלב ריאה שלי. בסינדי אני מתנשפת, אבל לא זה החסם. באימון הזה, זה היה החסם. לא הכוח, או הסבולת. תמיד היה לי הכוח לעוד חזרה. אבל עמדתי מתנשפת ומתאמצת להסדיר את הדופק.

אחרי האימון אמרתי שזה לא כייף ושבפעם הבאה אשנה אותו כך שיהיה קצת יותר סבולת ופחות אירובי. אחר כך התחשק לי מאוד לעשות אותו שוב…

הסקיילינג שלי היה לשני מתח, ארבע שכיבות סמיכה, ושמונה קטלבל סווינג של קטלבל במשקל 16 ק"ג. הסקיילינג השיג את המטרה. עשיתי 11 סיבובים ועד שני מתח. המתח היה בזוג בשלושת הסיבובים הראשונים ואחר כך בבודדים. את שכיבות הסמיכה עשיתי צרות בשני הסיבובים הראשונים ואז עברתי לרחבות. חילקתי אותן לשני סטים של שניים ברוב הסיבובים. עשיתי ארבע ברצף בסיבובים הראשון והשלישיף ובסיבובים התשיעי והעשירי (אחרי הפסקה להסדת הנשימה). הקטלבל סויינג היו ברצף, חוץ מהסיבוב הלפני האחרון שבו הנחתי שהחזרה האחרונה מובטחת לי לפני הזמן ולכן פספסתי אותה ועשיתי שבע ואז עוד חזרה.

הסווינג לא היה החלק הקשה. הרגשתי ביום המחרת קצת את הירכיים, אבל לגמריי בקטנה. מה שלא ציפיתי הוא שייתפסו לי שרירי הגב. למעלה, משולש קטן, שרירי הגב וחלק מהעורף. אפילו לא הבנתי מאיפה זה בא לי עד שנכנסתי לתנוחה של הסווינג והבנתי. והשרירים האלו נשארו תפוסים. הם היו תפוסים ביום שישי! טוב, הם היו תפוסים קצת ובמידה שלא מפריעה, ועדיין…

לא שזה הולך לעצור אותי. אבל אני מחפשת לאן להכניס עוד קטלבל סווינגס עכשיו, כדי שזה לא יגרום לכזו היתפסות של השרירים… אולי הלן?

אולי אני אפילו אעשה שוב את האימון הזה כמו שהוא, בלי לשנות אותו כך שידרוש יותר סבולת שריר ופחות סבולת לב ריאה. בדרך כלל כשעושים אימון בפעם השנייה משפרים את התוצאות – כי יודעים מראש למה לצפות, אפשר לתכנן דברים…

אז אני יודעת בערך כמה סיבובים אני יכולה לעשות. ואני יודעת שאני יכולה יותר – ההפסקה הגדולה בין הסיבוב השמיני לתשיעי וזה שכשנשאר קצת זמן ננתי הכל והצלחתי להכניס עוד כמה סיבובים מראים את זה. אולי לנסות לעשות 15 סיבובים הפעם? זה דקה ושליש לסיבוב. והפעם עם שכיבות סמיכה רחבות מההתחלה. אולי לעשות אותן ברצף מההתחלה, כמו המתח, כמה שאני יכולה? יש על מה לחשוב…

להשאיר תגובה

