אימון יומי 20/11/16

סינדי!

מזמן רציתי לעשות סינדי RX. לראות כמה סבבים אני אספיק לעשות. היולי ניחושים ותו לא, והנחתי שזה יהיה בין ארבע לשישה סבבים. גם לא ידעתי איזו אסטרטגיה עדיפה – לעשות סבבים כמה שאני יכולה ואז בשאר הזמן לנסות לצבור כוח לעוד מתח ושכיבות סמיכה, או לחלק מראש את הזמנים לפי כמות הסטים.

בסוף יצא משהו באמצע. הסתכלתי על הזמנים, אבל עשיתי איך שיצא. ויצא לא רע. בשני הסביים הראשונים ניסיתי לעשות את שכיבות הסמיכה צרות. סימתי את הסבב השני בקושי ואת השאר עשיתי בשכיבות סמיכה רחבות.

בסך הכל עשיתי 5 סבבים ועוד שני מתח. את המתח עשית בסבב הראשון 2-2-1 בסבב השני 2-1-1-1 ובשאר בבודדים. את שכיבות הסמיכה עשיתי 2-2-2-2-2 בכל הסבבים. את הסקוואטים עשיתי ברצף בכל הסבבים, וזו הייתה המנוחה.

חשבתי קצת והחלטתי ששכיבות הסמיכה הרחבות נחשבות RX בעיניי. אז בסך הכל, סינדי RX. אפילו קצת יותר מ-RX, כי אני לא עושה קיפינג. ליתר דיוק, היה מתח אחד שאני זוכרת שהיה בקיפ, ואולי עוד אחד. זה הכל…

ועכשיו יש לי למה להשוות. וסינדי זה לחלוטין אימון שאני מתכוונת לעשות לעיתים קרובות.

להשאיר תגובה

