לא אימון יומי 13/11/16-19/11/16

שבוע רביעי במחזור האימונים – דלוד!

איך אפשר לחרב דלוד? להזמין ציוד חדש כך שיגיע בזמן הדלוד! כך יצא, לא תכננתי את זה בכוונה. אבל המשקולות החדשות שלי הגיעו בזמן הדלוד, מה שהרס לי את כל התכנונים וכמעט הרס את הדלוד.

"כל מיני". כך ניסחתי את מה שעשיתי עם המשקולות החדשות ביום ראשון. קצת סקוואטים, קצת פרס, מה שיצא. כל מיני. אבל אחר כך, השרירים שלי דאבו. לא, לא נתפסו, זה משהו אחר. נתפסו זה מה שקורה כשמפעילים את השרירים היטב באימון סיבולת, למשל, או באתגר אחר שהם יכולים לעמוד בו היטב. התחושה של שרירים דואבים זו תחושה שמקבלים אחרי שמעמיסים עליהם לא הרבה מבחינת כמות, אבל הרבה מבחינת עומס. אלו פשוט משקלים שהגוף שלי עוד לא הספיק להתרגל אליהם…

אחר כך ניגשתי לעשות את הדברים שתכננתי. לבדוק מקסימום מתח. כנראה זה לא היה רעיון טוב לעשות את זה אחרי ששיחקתי עם המשקולות. יצא לי 3-4-3, עם שלוש דקות הפסקה בין הסטים. הייתי בהלם. זה מה שיצא מכל אימוני הסבולת שלי? כמות המתח המקסימלי ירדה כל כך? החלטתי מייד שצריך להוסיף אימונים בהם אני עושה את המקסימום שלי, לפחות פעם אחת בשבוע.

אחר כך רציתי לבדוק מה מקסימום הפיסטולים שלי. וגם פה ציפתה לי הפתעה, הפעם נעימה. עשיתי 30 פיסטולים בכל רגל, ועוד יכולתי להמשיך! הפסקתי כי הטכניקה שלי נפגעה – ברגל שמאל העקב התחיל להתרומם באוויר. אז המשכתי עד מספר עגול ואז הפסקתי. שרירי הירכיים היו תפוסים יומיים…

זו הייתה הצלחה של ממש ל-GTG, ועל זה ארשום פוסט נפרד.

ביום שני הרגשתי את השרירים הדואבים ממשחקי המשקולות. כדי לדאוג שהשבוע באמת יהיה דלוד, ולא רק בכאילו, נמנעתי מהאימון המתוכנן ביום שלישי.

ביום חמישי עשיתי מתח. עם הפסקה של שלוש וחצי דקות בין הסטים – בסט הראשון לא שמתי לב לזמן ואז החלטתי לזרום. הפעם הלך הרבה יותר טוב – 5-4-3-3-3. בפעם האחרונה שבדקתי, ב-23.10, לפני שהתחלתי את אימוני הסבולת של עשרה סטים של שלוש, התוצאה שלי הייתה 6-3-2-2 (עם שלוש דקות הפסקה בין הסטים). כלומר, הסבולת שלי השתפרה בברור, והמקסימוןם מתח שלי קטן באחד בלבד! ועדיין, החלטתי להכליל אימונים על המקסימום שלי. אני שגיתי באשליות שאצליח לעשות 7 מתח ברצף… אז אני אתאמן לא רק על סבולת.

באותו יום בדקתי את מקסימום שכיבות הסמיכה שלי. כשהידיים רחבות זה יצא 7 וכשהן צרות 6, אבל שתי האחרונות היו בקושי. וזה עוד בלי לציין שאחרי זה, בשבוע הבא, למדתי עוד משהו על טכניקה נכונה…

את שבוע הדלוד הזה ביליתי קריאה על אימוני קרוספיט והחלטיות גדולה להעמיס על הגוף שלי, והרבה. התכוונתי להזהר – שזה לא יצא יותר מידי, להפסיק לחלק את ה-GTG לימים – כדי לא לסבך לעצמי את החיים, ולהיות החלטית ונחושה – אני מוכנה לסבול שרירים תפוסים, אבל אני רוצה להתאמן יותר!

הטעם שנשאר לי ממחזור האימונים הזה זה טעם של עוד. אני רוצה להתאמן יותר! ומי בדיוק יכול להפריע לי?

אז התכנון לשבוע הבא היה כל יום GTG שכיבות סמיכה, פיסול טראסטר, וכל יום בערב חמישה סטים של PULL UP לפי גרסא של Recon Ron Pullup Program . וכל זה בנוסף לשלושה אימונים. מכיוון שהתוצאה מאימוני העשרה סטים הייתה אומנם טובה, אבל לא מספיק, ובגלל שבא לי קרוספיט, החלטתי לשלב, ושיצא מה שיצא. נראה מה יצא בדלוד הבא…

חוץ מזה, שמתי לב לכך שלכל דלוד יש לי רשימת תוכניות ארוכה, ואני פשוט לא מספיקה את כולה. אני לא מספיקה אפילו חלק קטן ממנה! מסקנה – התוכניות שלי גרנדיוזיות מידי עבור שבוע דלוד. אם אני רוצה שהן יתממשו, אני צריכה להעביר חלקים מהן לשאר השבועות.

בנוסף לכך, לא להתאמן זה מבאס. בשבוע הדלוד הבא אני רק אקטין את העומס אבל אשאיר GTG-ים למיניהם ותרגולי מתח בערב.

 

להשאיר תגובה

