אימון ולא אימון יומי 06/11/16-12/11/16

שבוע שלישי במחזור האימונים!

ביום ראשון התחלתי מאימון מתח. שמונה סטים שלמים של שלוש, ורק שניים של שניים! הפסקה של שלוש דקות, כרגיל.

כמו כן עשיתי GTG של פיסטול ושל שכיבות סמיכה רחבות. שני הסטים הראשונים היו רק של פיסטולים, השאר ביחד. סכך הכל תשעה סטים של 7 פיסטולים כל רגל בסט, ושבעה סטים של שלוש שכיבות סמיכה.

ביום שני עשיתי GTG של שכיבות סמיכה ופיסטולים, גם כן ביחד. 15 סטים של 6 שכיבות סמיכה רחבות של סט, ושל פיסטול בודד כל רגל בסט. סה"כ 90 שכיבות סמיכה!

ביום שלישי עשיתי אימון מתח, שהיה יותר חלש רק שישה סטים של 3, וארבעה שלמים של שניים. חשבתי על כך שלמאמץ בשכיבות סמיכה יש מחיר, אבל שזה לא רע. נזכרתי בהבדל בין אימון לתחרות. המטרה שלי באימון היא להתאמן ולהשתפר, לא להשיג תוצאות מקסימליות. שמתי לב גם לשיפור באיכות המתח שלי. ביום ראשון כל ששת הסטים הראשונים היו בטניקה משולמת, בלי דיפ. גם פה הטכניקה הייתה טובה, ניסיתי לעשות דיפ רק בסוף.

כמו כן עשיתי GTG פיסטול ושכיבות סמיכה, והפעם ביחד מההתחלה. 11 סטים של 7 פיסטולים כל רגל ושלוש שכיבות סמיכה. סך הכל 77 פיסטולים כל רגל (ו-33 שכיבות סמיכה). את חלק משכבות הסמיכה עשיתי במנח ידיים רגיל – בערך ברוחב הכתפיים, והקפדתי על טכניקה נכונה.

ביום רביעי עשיתי GTG שכיבות סמיכה ופיסטול, ביחד. עשיתי 13 סטים, של 7 שכיבות סמיכה רחבות ושני פיסטולים כל רגל, בכל סט. סך הכל 91 שכיבות סמיכה (ועשרים ושש פיסטולים כל רגל). ההתקדמות בפיסטולים באה בלי בעיות, בשכיבות הסמיכה היה לפעמים קשה לשמור על טכניקה בשכיבות האחרונות והרגשתי שהגוף לא נשאר ישר כראוי. החלטתי לקבל את זה ולפעמים בהתחשב בזה לרווח יותר את הסטים. אבל אני בהחלט מתכוונת להתקדם לשמונה שכיבות סמיכה. כלומר, אחרי הדלוד.

ביום חמישי עשיתי אימון מתח בסגנון קצת אחר – EMOM. אבל על כך – פוסט נפרד.

בנוסף לכך עשיתי GTG פיסטול ושכיבות סמיכה, ואני כנראה אמשיך לעשות GTG-ים ביחד, מעתה ועד להודעה חדשה. עשיתי 10 סטים של 8 פיסטולים בכל רגל ו-4 שכיבות סמיכה, כשחלק מהסטים היו במנח ידים רחב וחלק ברוחב הכתפיים.

וגם השבוע הזה היה עשיר במתיחות.

 

 

 

 

להשאיר תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת גוגל פלוס

אתה מגיב באמצעות חשבון Google+ שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

מתחבר ל-%s