לא אימון יומי 16/10/16-22/10/16

שבוע דלוד!

ביום ראשון היה GTG pull up. סטים של 2, 12 סטים. יש משהו בעייתי באימונים כאלו בזמן דלוד, כי אלו אימונים רציניים, בכל הכוח. וגם די דומים לאימוני מתח רגילים. פשוט באחיזה שאני מזניחה בינתיים…

בנוסף לכך היו 16 סטים של 2 פיסטולים. כלומר 32 פיסטולים בכל רגל.

ביום שלישי עשיתי עשרה קטלבל סווינג (עם קטלבל של 16 ק"ג כמובן. אין לי אחר), 3 שכיבות סמיכה רחבות, 19 גובלט סקוואט. בקיצור, קצת מכל דבר…

החלק המפתיע הוא שהשרירים נתפסו מזה. אני חושבת שבעיקר שרירי הגב, מהחזקת הקטלבל והסקוואטים (הגובלט סקוואטים שנעשו לאחר מכן חיזקו השערה זו).

ביום רביעי התארחתי אצל אדם שיש לו מוט הרמת משקולות (עם שתי משקולות של קילוגרם ורבע. לא יודעת כמה שוקל המוט), משוקולות ידיים של 3 קילוגרם, ומשקולת יש אחת של 5. התוצאה? עשיתי כל מיני. עשיתי סקוואט במנחים שונים עם המוט, ופרס עם משקולות היד, ובאופן כללי, כל מיני.

ביום חמישי עשיתי GTG שכיבות סמיכה וגובלט סקוואט. את שכיבות הסמיכה עשיתי בסטים של שלוש, ואת הגובלט סקוואט בסטים של חמש. שש סטים משניהם (עשיתי סט של שכיסות סמיכה ואז גובלט סקוואט, או ההפך. אבל ביחד). השרירים לא נתפסו לי מהסקוואט, אבל הרגשתי קצת את השרירים שנתפסו עובדים בסוף כל סט.

בזאת נגמר שבוע הדלוד, ומעתה אני יכולה לספור שבועות בנוחות.

כתיבת תגובה