לא אימון יומי 09/10/16-15/10/16

בתשיעי עשיתי עוד פעם אחת GTG chin up.  עשרים סטים של 4. וזה היה כבר מזמן. אני זוכרת, רציתי לעשות מאה מתח, לעשות 25 סטים. ובאיזשהי נקודה השרירים שלי כאבו כל הזמן, והבנתי שאני לא אעמוד ביעד שלי. אז עזבתי, ריווחתי הרבה יותר, וזה מה שיצא. בדיעבד, חשבתי שאולי לו לא הייתי מתעקשת על לוח זמנים שמאפשר 25 סטים, וסה"כ 100 מתח, הייתי עושה יותר.

זה אמור להיות GTG מתח אחרון. לא לנצח נצחים, אבל במתכונת הנוכחת ולזמן הקרוב. אני כן מתכננת GTG pull up בתור הדרך המתבקשת להשוות את כמות ה pull ups שלי עם כמות ה chin ups. ואני כן מתכננת GTG של מתח עם משקל. אבל לא עוד GTG מתח עם כמויות, לפחות לא בזמן הקרוב.

עשיתי 25 פיסטולים ביום הזה. ביומיים הבאים ניסיתי פיסטולים, אבל הדקירת בירך שמאל עצרו אותי, ולכן עשיתי שני פיסטולים ביום שני, ושלושה ביום שלישי.

ביום רביעי עשיתי wieghted chin up. במשקל 5 קילוגרם. שני הראשונים היו עם 6 קילו, אבל הרגשתי שהטניקה לא טובה וזה דורש קיפ, אז ירדתי לחמש. נראה שלאט לאט אני לומדת לעצור החלטות לא מוצלחות בזמן 🙂  עשיתי 12 כאלה סך הכל, וחשבתי על זה שאני רוצה לעבוד עוד על טכניקה ואולי פעם אחרת לעשות GTG בהם המתח בא בזוגות – עם איזה משקל שיצא לי. כנראה קילוגרם אחד עד 3.

עשיתי גם פיסטולים ביום רביעי. 27. וביום חמישי עשיתי 32 פיסטולים, והחלטתי שבפעם הבאה אעשה פיסטולים בזוגות. אזכיר שאני סופרת פיסטולים לכל רגל, כלומר, עשיתי 27 פיסטולים ברגל ימין ו27 ברגל שמאל, וכו'.

ובזאת הסתיימו האימונים לשבוע ההוא. שכן מתח עם משקל דורש יומיים התאוששות.

 

להשאיר תגובה

