לא אימון יומי 25/09/16-01/10/16

ביום הראשון החלטתי לנסות אימון קרוספיטי שקראתי עליו כבר כמה פעמים. מתח לדקה, בסולם עולה. בדקה הראשונה מתח אחד, בשנייה שתיים, וכו', כמה שמצליחים. הצלחתי 4 דקות, ובדקה החמישית עשיתי מתח אחד וראיתי שאני כבר לא אספיק, אז לא ניסיתי שני.

זה נראה לי ממש מעט, אז החלטי לנסות עוד שיטת אימון מעניינת – -REST PAUSE. כלומר, בסיום הסט (נראה שתיאורטית זה אחרי הסט החמישי, באימון סטנדרטי של חמישה סטים, אבל אני עשיתי סט אחד, כרגיל) לחכות עשר שניות, ולעשות עוד מתח או שניים, כמה שיוצא. ואז שוב, ושוב, כמה שמצליחים. אני הצלחתי לעשות 5 מתח (פעם ראשונה, למיטב זכרוני), ואז מתח אחד. החלטתי שזה עדיין קצת, ואם כבר השתמשתי בשיטה הזו, אז למה לא לעשות GTG שכזה? זה לא היה רעיון מוצלח במיוחד. הרגשתי את מותשות השרירים כבר אחרי הסט הראשון, ועשיתי ארבעה כאלו לאורך היום.

סך הכל עשיתי 35 מתח. נחתי יום.

ביום שלישי עשיתי GTG שפוי יותר – ארבע מתח כל פעם, 14 סטים. סה"כ 56 מתח.

ביום רביעי קיבלתי במשלוח את הקטלבל החדשה שלי, ולמרות שלא עשיתי שום אימון, הזזתי אותה ממקום למקום בהלית חוואי, עשיתי איתה גובלט סקוואט, וגם עשיתי שלושה PULL UP באותו יום. נראה לי כדי לבדוק שאני יולה.

תכננתי לנוח יומיים, כי עוד לא התאוששתי לגמרי מהיום הראשון, אבל החלטתי להאריך ביום.

כלומר ביום המחרת, יום חמישי, לא תכננתי מתח. במקום זה ניסיתי לעשות פיסטול, והצלחתי! ברגל ימין הוא היה רק עקום ועם נפנופי ידיים, ברגל שמאל נעזרתי לשנייה במשהו, ועדיין, פיסטול!

זו הייתה פריצת דרך, שאפשרה לי לעשות GTG פיסטול. עשיתי 7 פיסטולים (בכל רגל. הייתי עושה כל פעם פיסטול ברגל ימין ואז רגל שמאל, וסופרת את זה כאחד).

ביום שישי עשיתי אימון מתח קליל – GTG PULL UP בבודדים. עשיתי 15. ועשיתי גם GTG פיסטול – 16.

גם ביום שבת ניסיתי לעשות GTG פיסטול, אבל עשיתי רק 5.

באופן כללי, הפיסטולים האלו קשים. והחסם הוא שריר ירך שמאל. אני מפסיקה עם ה-GTG לא כשהיום נגמר, אלא כשאני מרגיש דקירה/מתיחה בשריר ירך שמאל. בינתיים אני לא באמת יכולה לעשות GTG פיסטול כל יום. אבל יום יבוא…

 

 

להשאיר תגובה

