לא אימון יומי 02/10/16-08/10/16

לקחתי עוד יום מנוחה (בגלל התאוששות לא מושלמת שנגררת עוד מהיום עם ה-REST-PAUSE. זה בהחלט אימון מתקדם, והוא בהחלט מעמיס יותר ודורש יותר מנוחה).

ביום שני החלטתי לנסות עוד פעם GTG ועשיתי במהלך היום 7 סטים של 5. עשיתי גם שישה פסיטולים.

ביום חמישי (אחרי שסוף סוך לקחתי מספיק זמן התאוששות) עשיתי מתח עם משקל. המשקל היה 5 קילוגרם, שמתי אותו בתיק גב רגיל, ועשיתי 9 סטים. עשיתי פיסטולים, 18 מהם. היה לי באותו יום חשק להתאמן, לכן הוספתי מתיחות וקפיצה בחבל. ניסיתי לקפוץ מקסימום פעמים בעשר דקות, ויצא לי אלף שבעים.

אציין בקצרה רק שאני עושה מתיחות, וממש לא רק כשאני כותבת פה. אבל זה יותר כשיוצא מאשר אימון או לא אימון מתוכנן, ולכן אני רושמת את זה בלוג האימונים שלי, אבל לא בבלוג האימונים שלי.

כמות נפנופי הידיים פחתה משמעותית, אני כבר לא נוגעת עם העקב ברצפה או עם היד במשהו אפילו קצת, ברגל שמאל. אבל הטכניקה עדיין רחוקה משלמות.

והמתח עם משקל היה בברור עם השפעה חזקה על השרירים. הם נתפסו. ממש קצת, אבל נתפסו, וזה לא קרה לי מזמן, ובשרירי הזרוע זו פעם ראשונה אני חושבת. זה היה די נעים, כמו התחושה ברגליים אחרי טיול ארוך מאוד, בסוף היום, כשמגיעים למחנה או הביתה ומרגישים עייפות נעימה.

והרגשתי את זה יומיים אחרי! אפילו לא הייתי בטוחה אם להתאמן ביום ראשון או לחכות עוד יום. בסוף החלטתי להתאמן, אבל זה לא היה משיקולי יעילות ספורטיבית, אלא משיקולי התכוניות האחרות שלי בחיים שהם לא ספורט.

להשאיר תגובה

