לא אימון יומי – 18/09/16-22/09/16

תכננתי שבוע דלוד, עם שלושה ימי אימונים. לא יצא.

ביום ראשון לקחתי אימון קליל שרציתי לעשות ממזמן, ערבוב של כמה אימונים שונים – שני אימונים להגדלת יכולות המתח מהבוקס בעיר שלי, ואימונים מתקדמים יותר של סולם ושל הפסקות מאתר אינטרנט אחר.

מה שיצא – אימון בו עושים מתח כל עשר שניות, כמה זמן שמצליחים, עד שמגיעים לשתיים עשרה מתח. למען האמת, מספר המטרה מונפץ לחלוטין, כי הוא בא מאימון אחר. והאימון הזה הוא אימון שהמצאתי, ובתעתוע זכרון חשבתי שהבוקס בעיר שלי מציע.

כבר פעם אחת גיליתי שזו המצאה שלי, והפעם זה קרה לי שוב. ועדיין הייתי סקרנית – כמה זמן אני אחזיק מעמד. החזקתי מעמד 8 מתח.

רציתי באותו יום להתאמן על פיסטול – שלא אתבאס מהמחסור במתח, אבל עשיתי רק שתיים. גם למחרת כשרציתי לעשות GTG שכיבות סמיכה לא הלך, ועשיתי רק שלוש.

ביום שלישי החלטתי לנסות לעשות מאה מתח ביום, וכדי לעמוד ביעד הזה – בבודדים. אחר כך התחרטי על זה שעשיתי את זה בתור אמון בשבוע הדלוד – כי זה היה בהחלט מעייף לקראת סוף היום. וכן, זה דרש לעשות מתח כל חמש דקות בערך. בסוף היום ההפסקות התארכו ולעשות מתח נהיה קשה. אבל בסוף עשיתי 110 מתח…

אחר כך כבר הרגשתי שהגזמתי וזה סתם אימון ולא דלוד, אז נחתי כל שאר השבוע.

 

 

 

להשאיר תגובה

