לא אימון יומי 29/08/16-01/09/16

בעשרים ותשע עשיתי 54 מתח בבודדים לאורך היום. והיום היה ארוך, ואני הייתי עקשנית. ורציתי להצליח לעשות 50 מתח ביום. והצלחתי! ביום הזה, ואולי אפילו יום לפני, יכולתי כבר לעשות 2 מתח ברצף. אבל לא ניסיתי. ניסיתי בשלושים. ועשיתי 14 סטים של 2 מתח לאורך היום, בסך הכל 28 מתח. בראשון ניסיתי והצלחתי לעשות שלוש ברצף, ועשיתי תשעה סטים, חוץ מזה בסט האחרון ביום הצלחתי רק שניים. 29 מתח סה"כ.

כך, תוך שבועיים שחזרתי את יכולות המתח שלי, ואני די בטוחה שיכולתי לעשות את זה מהר יותר. כך גם חזרתי לגישה של GTG, של לעשות הרבה מתח לאורך היום, והחלטתי להמשיך בגרסא שלה כל עוד זה עובד. נראה לי ממש לא משכנע שלעשות 12 מתח באימון יגרום לי להשתפר מהר יותר מלעשות 30 מתח לאורך היום.

בינתיים אומנם כבר התרחקתי מהקנון של GTG, אבל הרעיון נשאר. נראה למשך כמה זמן זה יעבוד לי…

להשאיר תגובה

