אימון יומי 16/08/16

תכננתי משהו בסגנון ברברה. בערך כמו לפני תחילת האתגר. איכשהו, התעלמתי מהדעיכה האפשרית של המתח שלי.

ליתר דיוק, תיאורטית תכננתי. חשבתי על האפשרות. שקלתי וויתרתי על האפשרות לעשות מתח במסגרת האתגר – העדר ימי המנוחה לא ממש אפשרו לעשות משהו חוץ מהאתגר. הנחתי שבמקרה הגרוע אקדיש כמה שבועות לשחזור היכולות. אבל מעשית – לא באמת ציפיתי. כי יכולות אחרות שלי לא באמת דעכו עם הזמן, או שדעכו אחרי הרבה זמן ובמידה קטנה.

אולי זה כי התאמנתי על מתח יחסית מעט זמן, אולי כי לא יוצא לי להשתמש בשרירי פלג הגוף העליון כחלק טבעי מהחיים. העובדה היא שהצלחתי לעשות מתח אחד. נחתי עשר שניות, ואז לא הצלחתי לעשות מתח שני. זה ביאס אותי, וכשראיתי כמה קשה לי לעשות שכיבות סמיכה עם ידיים ברוחב הכתפיים, החלטתי להסתפק בסיבוב הראשון ולא להמשיך הלאה.

אז עשיתי סיבוב אחד של 20-30-40. 20 שכיבות סמיכה עם הידיים על השולחן, ברוחב הכתפיים. בסטים של חמש. 30 כפיפות בטן ברגליים ישרות, עם כדור הכוח בתור משקולת עליהם. כל פעם עד שהגעתי עם הידיים לכדור. 40 סקוואטים. בגובה שיצא (בכל מקרה שברתי מקביל, אבל כנראה לרוב נמוך יותר. זו מסקנה שהגעתי עליה במהלך האתגר – לרדת בסקוואט לא תמיד על למטה, אלא כמה שזורם. בתקווה שעם הזמן יזרום לרדת נמוך יותר. ולהקפיד על גב ישר).

וכעת, במקום לתכנן את המטקונים שאני יכולה לעשות (וביליתי לא מעט זמן בזה. היה לי מצב רוח למטקונים), החלטתי לגשת לשחזור יכולת המתח שלי, ולהתחיל מהשיטה המוצלחת ביותר בשבילי עד עכשיו GTG.

 

להשאיר תגובה

