לא אימון יומי 14/07/16-12/08/16 – סיכום האתגר החודשי

30-Day-Fittness-Challenge

עבר יותר מחודש מאז שסיימתי את האתגר החודשי, אבל רק עכשיו באתי לסכם. מה יש לסכם? הצלחתי לעמוד באתגר. בסוף היה קשה, אבל הצלחתי. סימנתי וי מחשבתי, עכשיו אין אתגר שניסיתי לעשות פעם ולא הצלחתי.

האתגר חיזק אותי בנטייה הכללית שלי להמנע מאימונים ולשאוף לתנועה כחלק מהחיים.

המחוייבות הזו של לעשות כל יום משהו עשתה לי טוב. חלקים מהאתגר בכלל לא היו מעניינים, ומסיבה זו לא כללתי אותם באימונים שלי. אני יכולה לעשות חמישים, וגם מאה חמישים כפיפות בטן ביום. אז בשביל מה לעשות את זה? אבל בסך הכל, זה מצטבר, זה עושה הבדל.

זה שלא היו ימי מנוחה היה גרוע. התאוששות זה חשוב, ואם מתישהו אעשה משהו בסגנון, אוסיף לפחות שני ימי מנוחה בסופ"ש.

האתגר פתח אותי לרעיון של למדוד כושר על פני פרקי זמן ארוכים יותר. כמו שבמרתון רצים שעות. רק שלא מקובל למדוד דברים דומים שמה שנוגע למתח למשל. מודדים כמה מתח אדם יכול לעשות ברצף, או במגבלת זמן. לא כמה מתח אדם יכול לעשות ביום. רק שעכשיו אני שיניתי את המדדים האישיים שלי.

גיליתי סוף כל סוף ששרירי הברכיים באמת מעורבים בסקוואט. על ברכיים וסקוואטים קראתי במקומות שונים ומרובים, אבל אף פעם לא הרגשתי את שרירי הברכיים בפעולה, או עייפות או התפסות שלהם אחר כך. אלו תמי היו שרירי הירכיים או התחת שעבדו ונתפסו. הפעם הרגשתי. כל מה שהיה צריך, לעשות המון סקוואטים כל יום באופן קבוע ובלי ימי מנוחה.

עשיתי שכיבות סמיכה. לרוב בגרסא בה הידיים מונחות במנח רחב, ולא ברוחב הכתפיים. ככה קל לי יותר, והמטרה הייתה לסיים את האתגר. אולי מתישהו אחזור להתאמן על שכיבות סמיכה ברצינות, עכשיו אני עושה בעיקר מתח.

היה מעניין – ללכת ברחוב וכל פעם שאני מגיעה לכביש או לפינת רחוב לעשות שכיבות סמיכה. מעניין מה חשבו עלי אנשים אקראיים ברחוב… זה בדיוק הסגנון שאני אוהבת.

למדתי דברים מעניים על כושר, ועוד יותר דברים מעניינים על עצמי, על הסגנון שלי, על מה שאני אוהבת ומה שאני רוצה. וכבר הספקתי לממש חלק מהמסקנות האלו.

 

להשאיר תגובה

