אימון יומי 19/07/16 – מטקון

ושוב אימון בסגנון מטקון קרוספיטי.

16-32-64-128 מתח-שכיבות סמיכה – כפיפות בטן – סקוואט. נעשו בסטים של 2-4-8-16.

אני מודעת לכך שבדרך כלל בקרוספיט אמורים קודם לעשות את המתח, אז את השכיבות סמיכה, וכו', אבל זה פשוט לא ריאלי כרגע בשבילי. אפילו את המתח לא באמת עשיתי בזוגות, אלא עשיתי מתח – שכיבות סמיכה, ואחר כך עוד מתח, אחרי שכיבות הסמיכה או בנקודה אחרת בין התרגילים.

לקח לי 28:35 דקות. שמונה שכיבות הסמיכה הראשונות היו רחבות אבל הרצפה, השאר על השולחן וגם כן עם ידיים ברוחב רחב בהרבה מרוחב הכתפיים.

אני חושבת שיכולתי לעשות את זה מהר יותר עם מוזיקה אחרת. אבל תכלס? אני לא מתכוונת בינתיים לחזור על אותו מטקון בזמן הקרוב. ובזמן הרחוק אני מקווה לשפר את המתח ושכיבות הסמיכה שלי.

להשאיר תגובה

