אימון יומי 16/07/16

הכל התחיל מכך שהסתכלתי על אימוני הבנצ'מרק של קרוספיט, והתחלתי לחשוב על איך לעשות להם מודיפיקציות כך שיתאימו לכמות המתח ושכיבות הסמיכה שאני (לא) יכולה לעשות, וכך שהקושי בתרגילים השונים יהיה בערך זהה.

מה שיצא מזה זה 25-25-25-25 מתח, שכיבות סמיכה על שולחן הנמוך בסלון, כפיפות בטן עמוקות (על מיטה נמוכה) וגובלט סקוואט. שכיבות הסמיכה היו רחבות (כלומר, ידיים ברוחב גדול מרוחב הכתפיים. כך התרגיל מפעיל יותר את שרירי החזה). הגובלט סקוואט היה עם כדור הכוח במשקל 11 ק"ג.

רציתי לחלק את זה לסטים של חמש, אבל זה לא עבד. חלק באמת היה ככה, אבל המתח לא היה ככה די מההתחלה, ובאיזשהי נקודה לא הצלחתי להשלים סט של 5 כפיפות בטן עמוקות. שכיבות הסמיכה היו קשות אבל תמיד השלמתי סטים, והגובלט סקוואט היה החלק הקל.

בסך הכל עשיתי 10 מתח, 15 מתח בקפיצה, ואת כל השאר כמתוכנן תוך 23:37 דקות. חבל שלא היה לי משהו כבד יותר לגובלט סקוואט. בפעם הבאה כדאי לי להגדיל את מספר החזרות בסקוואט.

להשאיר תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת גוגל פלוס

אתה מגיב באמצעות חשבון Google+ שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

מתחבר ל-%s