לא אימון יומי 09/07/16-16/07/16

האמת היא שאין שום סיבה הגיונית לחלוקה כזו, בעיקר חוסר הרצון שלי לחלק לכמה פוסטים. ומכיוון שאני כותבת קודם כל להנאתי…

ב-09/07 התאמנתי קצת על פיסטול, עשיתי מוביליטי ומתיחות. ביום המחרת ניסיתי לעשות GTG מתח כך שיעבוד לי – עשיתי 11 סטים של שני מתח, וסט אחד של 3. ביום המחרת עשיתי הרבה פיסטול, שוב מוביליטי (עם מוט), והפעם ניסיתי גרסא של GTG בה אני עושה הרבה סטים של 3. לא יצא לי הרבה במיוחד.

ב-12 החלטתי לנסות לחזור לגרסא של שיטת הלוחמים. לעשות 4 סטים מקסימליים ולנסות לשפר כל פעם. רק שהפעם לקחת פחות מנוחה – רק שלוש דקות. הרגיש טוב. הסטים היו 3-3-2-1 (שזה בדיוק המקום בו סיימתי עם תוכנית הלוחמים, רק ששם אמורים בפעם הבאה בסט הראשון לעשות 4. לא הצליח לי)

ב-13 היה אימון ממש.

ב-14 החלטתי לנסות שוב אתגר כושר שמצאתי מזמן באינטרנט ולא הצלחתי להשלים אז:

30-Day-Fittness-Challenge

התוכנית הזו, וחיפוש תוכניות דומות באינטרנט הוביל אותי למחשבות רבות שאולי אכתוב עליהן פוסט מתישהו.

בינתיים, החלטתי לשנות את הכללים של התוכנית (שכמובן לא קיימים, ולכן ממוצאים על ידי האנשים השונים שנתקלים בתוכנית), כך שבמקום לעשות את הכל ברצף, המטרה היא להגיע לכמות כוללת של חזרות כמתואר.

אני עדיין לא בטוחה שאצליח – אני לא יכולה לעשות כמות כזו של שכיבות סמיכה. אני לא מצליחה לשמור על טכניקה נכונה בשכיבות סמיכה על הרצפה אפילו כשאני עושה רק חמש. אז במקום זה החלטתי לעשות שכיבות סמיכה כאשר הידיים רחוקות יותר זו מזו (מה שמפעיל את שרירי החזה יותר. שרירי הזרוע שלי יתחזקו מספיק מהמתח, וככה אוכל לתרגל חלק גדול מהטכניקה). אבל אם אני עושה אותם לא ברצף אלא לאורך היום זה אולי ריאלי.

אני לא צופה בעיות עם צעדי הענק או כפיפות הבטן, אבל הסקוואטים עלולים ליצור בעיה. יש פשוט המון מהם!

עוד בעיה בתוכנית זה העדר המנוחה. אז הפעם אם לא אצליח לעשות הכל ברצף אקח ימי מנוחה באמצע. אבל אנסה להמנע מזה.

בינתיים (כלומר, מזה ארבעה ימים) אני עומדת בתוכנית.

חוץ מזה המשכתי בשיטה החדשה למתח. ב-15 עשיתי 3-3-2-2 עם 3 דקות הפסקה ביניהם.

היום בטעות יצא לי ארבע וחצי דקות הפסקה לפני הסט השני, והחלטתי לשמור על זה. ויצא לטובה, שכן מההתחלה הרגשתי את השרירים מהפעם הקודמת, ולמרות שהצלחתי לעשות 3-3-3-2 זה היה קשה, ואני חושבת שהגיע הזמן לעבור לתוכנית שכוללת אימונים 3 ימים בשבוע.

אני חושבת שאחד מהם יכול להיות אימון בסגנון האימון שעשיתי ב-13, שכולל מתח כחלק מאימון בסגנון קרוספיטי, ואחד יהיה מתח עם משקל (כי נמאס לי כבר מה-3 מתח הזה, ולהוסיף משקל זו עצה ששמעתי לעיתים קרובות בתור דרך להתמודד עם פלאטו).

האימון השלישי יכול להשאר ארבעה (חמישה) סטים מקסימליים, אני עוד אראה.

 

להשאיר תגובה

