לא אימון יומי 04/07/16-08/07/16

אז תכננתי דלוד. ליתר דיוק, תכננתי שבוע שבו לא אתמקד במתח. אם אעשה מתח זה יהיה בעצמיות נמוכה. ואז, ביום שני (כי ביום ראשון עדיין הרגשתי שרירים דואבים ותפוסים, אז החלטתי לחכות עוד יום לפני שאני שוב מתאמנת) החלטתי לעשות שכיבות סמיכה. ובגלל שלא היה לי שמץ של מושג כמה שכיבות סמיכה אני יכולה לעשות, עשית סט מקסימלי. ליתר דיוק, עשיתי עשר שכיבות סמיכה על הרצפה. יכול להיות שיכולתי יותר, אבל לא הרבה. וחוץ מזה עשיתי גם מתיחות.

בין היתר, רציתי לשפר את המוביליטי של הכתפיים בשביל שאוכל לעשות דיפ כהלכתו. בדרך הפעלתי שרירים ואימצתי מה שזה לא יהיה, אז לשרירים התפוסים ממאמץ, הוספתי עוד קצת שרירים תפוסים בכתפיים.

למחרת נתפסו לי שרירי החזה. מאוד. הרבה זמן לא התאמנתי על שכיבות סמיכה ושכחתי איך נתפסים השרירים אם אני לא עושה חימום, ולא עשיתי.

ביום שלישי עשיתי זוג מתח, והחלטתי לא לעשות יותר. התאמנתי על פיסטול, ועשיתי GTG שכיבות סמיכה. קראתי ביום שני על מימוש מסויים של GTG שכיבות סמיכה, וכבו שם משהו על טכניקה. דגש מסויים על כך שהאמות לא צריכות לבלוט לצדדים (קשה להסביר בלי סרטון). בדקתי בכל מיני סרטונים, ואפילו באלו המקצועיים לא בכולם הקפידו על זה, אבל בסרטונים שהיו בעיניי הכי טובים – הקפידו. והחלטתי לאמץ את השיפור הזה לטכניקה.

עשיתי ארבעה סטים של חמש שכיבות סמיכה, אבל גיליתי שזה הרבה מידי, הטכניקה לא הייתה מושלמת. וביום המחרת השרירים עדיין היו תפוסים. לא יודעת אם מהסט מקסימום, מהGTG, או משניהם.

אז ביום רביעי לא עשיתי סכיבות סמיכה. התאמנתי על פיסטול, עשיתי שני זוגות מתח, ועשיתי הרבה מתח "אוסטרלי". הלכתי לגן שעשועים בו יש מתח בכל מיני גבהים ועשיתי מתח על כולם בערך.  כדי לנסות, וכדי לשפר את ה-PULL UP שלי.

ואז הגיע היום הנוכחי, שהיה מוצלח מאוד מבחינת תנועה. השרירים עדיין תפוסים, אבל ממש קצת. החלטתי לעשות GTG מתח. תכננתי עוד ממקודם לעשות את זה, אבל בגלל השרירים התפוסים לא יצא. אולי יכולתי לעשות, אבל זה היה כואב ולא כייפי, אז לא עשיתי (למרות שניסיתי).

והחלטתי לעשות GTG שכיבות סמיכה. אבל עם הידיים מוגבהות, על שולחן נמוך בסלון, ועם דגש על טכניקה מושלמת (שאני לא מצליחה לשמור בשכיבות סמיכה רגילות). בנוסף לכל זה, גם התאמנתי הרבה על פיסטול, עשיתי קצת אוברהד סקוואט, ובאופן כללי, היה לי יום מוצלח מאוד.  חבל שזה יצא על היום האחרון בשבוע, אבל עכשיו יש לי המון רעיונות משובחים למה לעשות בשבוע הבא, ואחרי זה, ואחרי זה.

ביום שישי התכוונתי לנוח. הרגשתי קצת שרירים בפלג גוף עליון, וממש קצת את שרירי הירכיים והתחת. כמה הקצת הזה לא קצת הרגשתי כשניסיתי לעשות GTG פיסטול. זה כאב! עשית בסך הכל 5 פיסטולים כשאני מחזיקה עמוד, והרגשתי את השרירים המסכנים.

לעשות פיסטול כשאני מחיזקה עמוד ממש, ולא נשענת על מיטה או קיר זה נוח בהרבה, ונעים להרגיש את ההתקדמות שלי עם הפיסטול.

חוץ מזה, עשיתי שלושה סטים של 5 גובלט סקוואט עם כדור הכוח שלי, ומתיחות.

אני חושבת שהחלק הכי כייפי בשנת הספורט הזו זה אימון בסגנון GTG. זה כל כך כייפי, וכל כך מתאים לי!

להשאיר תגובה

