לא אימון יומי 26/06/16-30/06/16

התלבטתי בין מתן דגש על לעשות מתח באחיזה שאני מצליחה כבר לעשות בה מתח, לבין לנסות ללמוד את זו שאני לא מצליחה בה. החלטתי לנסות לשלב.

בבוקר אני עושה חמישה סטים מקסימליים לפי "תוכנית הלוחמים", ובשאר הזמן אני עושה GTG של מתח בקפיצה. וגם אז אני מצליחה להעלות את הסנטר שלי בצורה גבולית ממש מעל המתח.

אז הצלחתי ללכת לפי תוכנית הלוחמים ארבעה ימים. ביום החמישי, בו הייתי אמורה להצליח לעשות 4 מתח, הצלחתי 2, החלטתי שאני צריכה לנוח, ולא ניסיתי להמשיך. אבל עדיין עשיתי מתח בקפיצה, ושמתי דגש בדיוק על החלק האחרון של המתח, שבו אני מתקשה – נשארתי תלוייה שם כמה זמן אחרי המתח עצמו.

לפעמים הייתי מביאה כסא גבוהה למתח ונתלית כמו שצריך, כשהסנטר מעל המתח ממש.

עצרתי כשהרגשתי שאני צריכה מנוחה, ואני גאה בעצמי שהפעם הצלחתי לעשות את זה בזמן. אבל זה כבר סיפור לפוסט נפרד

 

להשאיר תגובה

