אימון יומי 22/06/16 – צעדי ענק

השגתי את המטרה שלי בצעדי ענק, ועשיתי 400 צעדי ענק ברצף. זה לקח לי כחצי שעה. וכך הסתיימה הסאגה שלי, ומילאתי את המטרה האולטימטיבית שלי עבור מספר מקסימלי של צעדי ענק. כשיהיה לי זמן שלא מלא במתח (ולמען האמת, נראה שדווקא יש לי זמן כזה כרגע, וזה משמח), אמשיך עם צעדי הענק, אבל אחרת. אלו יהיו צעדי ענק עם משקל.

הנושא הזה העלה לי הרהורים על מה יותר חשוב, ההשקעה או התוצאות. 400 צעדי ענק זו מטרה שלקחתי לפני כמעט שנה, אבל כמעט ולא התאמנתי בשבילה. ועדיין הצלחתי להשיג אותה, ובלי יותר מידי השקעה. אם להשוות את זה לכל המאמץ שהשקעתי במתח…

אז מה אני מעריכה יותר, את ההשקעה שהשקעתי במתח, או את ההשג שלי בצעדי ענק? ומה זה אומר על האפקטיביות והמידה בה כושר גופני נשמר גם אם לא משתמשים בו? נושאי לפוסטים אחרים, מתישהו בעתיד.

להשאיר תגובה

