לא אימון יומי 12/06/16-22/06/16

הנושא המרכזי היה ונשאר מתח. עשיתי עוד שבוע מתח בבודדים: 12,14,15,17,17.5,21 כשהחצי מציין מתח שעשיתי, אבל בטכניקה נוראית. ביום שיש עשיתי פעם אחת מתח בזוג.

לקחתי הפסקה של יום אד, והפעם עשיתי בעיקר בזוגות. לא אפרט את החלוקה לסטים, כי זה חופר, אבל עשיתי 18, 15, 11 ואז היה יום שידעתי שיילך בו לא טוב. כי לא ישנתי מספיק והידיים שלי כאסו עוד אתמול מהאחיזה, ועשיתי רק 9. הפך מסובך לרשום סטים כי עשיתי בעיקר בזוגות, אבל עשיתי גם כמה פעמים שלשות, ולפעמים הצלחתי רק אחד.

החלטתי לעשות הפסקה לכמה זמן, ולעבור לתוכנית אחרת.

היו לי שתי תוכניות. אחת, להחליף אחיזה ולהאתמן על pull up במקום על chin up. אני חושבת שזה ישפר לי גם את ה- chin ups. השנייה היא לעבוד על נפח.

אחרי השבוע הראשון התחלתי לתהות מתי להפסיק עם GTG, שמיועד לכוח ולא לנפח. החלטתי להמשיך עד שזה יהיה בעייתי, וזה הפך לבעייתי. כי כדי להצליח לעשות יותר מתח צריך לעשות יותר מתח. רציתי להתאמן על סטים של שלוש, וGTG הפך לבעייתי.

אז החלטתי לנסות לשלב. לעשות את The Fighter Pull-up Program – שהיא תוכנית שיש בה יותר סטים למקסימום. אבל בגלל שבסך הכל אני עושה פחות מתח משהתרגלתי כבר, אז אני מתכוונת "להשלים" את זה עם GTG של jumping pull ups. גם את תוכנית הלוחמים צריך לשנות, כי כפי שהפסקתי לגלות בשבוע האחרון, הסט המקסימלי שלי הוא לא הראשון, אלא השני. אני עוד אעשה עם זה ניסויים.

חוץ מהמתח בשבוע הראשון עשיתי הרבה מתיחות. בשבוע השני פחות. ועשיתי גם לא מעט פיסטולים, גם כן במתכונת של GTG. לפעמים עשיתי את הפיסטול במלואו, כשאני נאחזת במשהו לתמיכה, ולפעמים הפיסטול היה עד כסא או משטח מוגבה אחר כלשהו, ואז הוא היה ללא תמיכה. המתיחות קשורות ישירות לגמישות שחסרה לי בשביל פיסטול כהלכתו. עשיתי גם עמידת ידיים לפעמים, אבל לא הרבה.

יכול להיות שGTG יכול להמשיך לעזור לי, אבל נשמע שלא. מכל ההמלצות שקראתי ממליצים על GTG למתחילים, לכמה זמן, וזהו. גם ככה משכתי את זה הרבה זמן. וממליצים על GTG עבור מספר חזרות נמוך בעיקר. לפעמים מרחיבים את זה למספר חזרות גבוהה, אבל במקור זו תוכנית כוח, לא סיבולת.

לעבור לתוכנית של החודש השני עם עבודת נפח של ממש גם בעייתי מבחינתי, כי אני עושה מעט מידי מתח עבור אימונים קלאסיים כמו סולם. אז אני מנסה את תוכנית הלוחמים – כי יש שם תוכנית אימונים עבור מי שהמקסימום שלו הוא 3, וזה בדיוק המצב שלי, ומשלבת GTG. נראה מה יצא מזה…

 

 

 

 

 

להשאיר תגובה

