אימון יומי 14/06/16

הלא-אימון היומי שלי בימים אלו אינטנסיבי מספיק כדי שאשקול להעביר אותו לקטגוריית אימון.

אבל בנוסף אליו החלטתי לקפוץ בחבל. במשל עשר דקות. כי בפעם הקודמת, המטרה העיקרית שלי הייתה לקפוץ 1000 קפיצות כמה שיותר מהר, ואילו התוצאה של 820 קפיצות בעשר דקות הייתה מדידת ביניים בלבד.

אז התחלתי, וקפצתי. וידעתי מראש שאשבור את השיא המפוקפק הזה, כי זה לא בדיוק שיא. אבל לא ציפיתי שאצליח לקפוץ אלף קפיצות בעשר דקות! ההפרש הגדול הזה בתוצאות יהווה נושא של פוסט על אמצעי מדידה שאני מתכננת לכתוב בקרוב.

התכוונתי אחרי הקפיצה בחבל, אם כבר החלפתי בגדים, להתאמן על טכניקה בכפולים. ולעשות זאת כל פעם שאני קופצת בחבל. אבל מסיבה לא ברורה כלשהי, כף הרגל הימנית שלי כאבה מעט. ממש בקטנה, אבל מספיק כדי שלא ארצה להעמיס עליה עם הנחיתות הלא רכות שלי בכפולים. במקום זה, צירפתי לאימון הזה עמידת ידיים. פעמיים עשיתי עמידת ידיים למשך שלושים שניות. ליד קיר, כמובן. אין לי מספיק שיווי משקל בשביל לעשות עמידת ידיים בלי קיר, עדיין.

תיאורטית, עמידת ידיים יכולה להיכנס לקטגורייה של לא-אימון. אבל כנראה שזה לא יקרה. יותר מידי מכשולים. בשביל לעשות עמידת ידיים אני צריכה לצאת מהבית, ולהחליף בגדים, כך שכנראה אני אצרף תרגול מיומנות קטן שכזה לאימונים קצרים של קפיצה בחבל.

 

 

להשאיר תגובה

