אימון יומי 10/06/16 – כדור כוח

בזמן האחרון האימונים היומיים שלי נוטים להיות יותר ארוכים, לפחות מחשבתית. האימון של 09/06 לא היה ארוך. הוא כנראה לקח פחות מרבע שעה. ועדיין, הוא מרגיש לי ארוך. יותר מהאימון הזה, שלקח בערך אותו הזמן, ואולי אפילו יותר. ולמרות זאת, בהתחלה שקלתי אם בכלל לכתוב אותו, כי הוא קצר מידי ולא נחשב. כאילו שכחתי את כל הקונספט של אימון יומי קצר…

האימון היה פשוט. היום הזה היה בכלל יום מנוחה אחרי שבוע המתח, ואני רציתי לבדוק אם אני יכולה בכלל לעשות wallballs, כלומר, ירידה לסקוואט עם כדור כוח, עלייה לעמידה וזריקת הכדור לגובה של שלושה מטרים (תפיסת הכדור ושוב ירידה לסקוואט, לזריקה הבאה).

לזרוק לגובה של 3 מטר אני לא יכולה, פשוט כי אין לי קיר מתאים. אבל גם 2.5 יספיק, וכרגע הצלחתי לזרוק לגובה של שני מטר, שבהתחשב במשקל הכדור שלי, זו תוצאה טובה.

האימון כלל לקחת את כדור הכוח, ללכת איתו את הדרך לקיר הבטון הנ"ל (כשבתחילת הדרך החזקתי את הכדור בידיים ישרות מעל הראש), לזרוק לקיר את הכדור כמה פעמים, וללכת חזרה.

שכחתי לקחת סלוטייפ שחור ומטר, כדי לסמן לי את גובה המטרה. אני מקווה בפעם הבאה לזכור. שכחתי גם שחם! והיה ממש חם. כדאי לי לזכור בפעם הבאה שבקיץ אימונים בחוץ צריכים להיות בבוקר או בערב בלבד.

 

להשאיר תגובה

