לא אימון יומי 05/06/16-09/06/16

בתור לא אימון עשיתי במהלך יום ראשון 13 עליות מתח אמיתיות. יותר מזה, השאיפה שלי היא להצליח לעשות מתח שבו אני מעלה את עצמי יותר מסנטר מעל מוט המתח, אלא עד שהחזה מגיע לגובה הזה. זה לא ממש עובד, כי מוט המתח שלי תלוי קרוב לתקרה, כך שאני מושכת את עצמי למעלה עד שהראש שלי נוגע בתקרה, וגבוה מזה אני כבר לא יכולה לעלות. זה אף פעם לא היה החלק הקשה – החלק הקשה היה למשוך את עצמי לגובה בו הסנטר מעל מוט המתח. לכן, למרות שהיו פעמיים בהם נסיתי לעשות מתח ולא הצלחתי (ועוד אחת בערב לפני השינה, אבל צפיתי מראש שלא אצליח, וניסיתי יותר כדי לסמן וי) לא הייתה אף פעם שבה הצלחתי לעשות מתח רגיל, אבל לא הצלחתי להרים את עצמי עד שהראש נגע בתקרה.

ביום שני גיליתי שהשרירים שלי עייפים מאתמול והצלחתי לעשות רק 6 עליות מתח.

ביום שלישי זה היה 9.

אני כבר התחלתי לנסות לתכנן את כמות המתח שאני יכולה לעשות ביום כדי שבשבוע הבא אצליח לעשות כל יום יותר מתח מהיום הקודם. זה עובד רק אם הולכים על GTG כהלכתו, ולא מתקרבים אפילו לכשל. אני לא התקרבתי, אלא הגעתי אליו. כמה פעמים. ביום ראשון, וביום שני, וביום שלישי. ואולי גם בימי רביעי וחמישי, אבל אם זה היה, אז פחות. למדתי לרווח יותר את המתח.

ביום רביעי שוב עשיתי 13 מתח, וביום חמישי זה היה 14. ובזאת סיימתי שבוע של GTG, ואני מרוצה מאוד.

ביום רביעי אחרי אחת הפעמים שעשיתי מתח, ובזמן שהתבאסתי שאני לא יכולה לעשות עוד אחד, החלטתי לנסות לעשות מתח-בקפיצה באחיזה של PULL UP במקום באחיזה של CHIN UP, וכמעט הצלחתי. זה הוסיף עוד רובד לתוכנית שלי:

אני רוצה לעשות שבוע הבא GTG מתח, עדיין בבודדים. עד שאני אגיע למצב בו הייתי ביום רביעי עם המתח הקפיצה – שכל פעם שאני הולכת למתח אני מצליחה לעשות אחד.

אני רוצה לעשות אחרי זה GTG מתח (PULL UP) בקפיצה.

חוץ מזה, אני רוצה לעשות GTG של שכיבות סמיכה והליכה עם כדור כוח. את שניהם אפשר לעשות כל פעם שמתחשק.

אחת הסיבות שבחרתי בתור תוכנית אימונים GTG היא כדי להקטין את זמן ההמתנה, את המצבים בהם ממש מתחשק לי להתאמן, ואני לא יכולה, כי זה לא לפי תוכנית האימונים, כי השרירים עייפים מהאימון הקודם.

ובנוסף לכל תוכניות ה-GTG האלו, עדיין יש לי את המטרה להגיע ל-10 מתח ברצף, והיא בעדיפות גבוהה יותר. לכן כנראה אחרי עוד שבוע או שניים של GTG מתח, אעבור לתוכנית אחרת. אולי לאימוני נפח שלוש פעמים בשבוע, אולי לתוכנית הלוחמים, אולי לתוכנית אחרת בסגנון. אולי למשהו אחר לחלוטין – למשל, לעשות אימון קרוספיט כלשהו שיש בו מתח, ולעשות כמה מתח שאני מצליחה, ואחרי זה לעבור למתח בקפיצה, או נגטיבים. יש הרבה אפשרויות.

בינתיים, אני מחכה בקוצר רוח לעוד שבוע של GTG מתח!

 

 

להשאיר תגובה

