אימון יומי 05/06/16 – קפיצה בחבל וצעדי ענק

האימון היומי כלל קפיצה בחבל וצעדי ענק. והרבה מהם.

התחלתי עם הקפיצה בחבל. אומנם צעדי ענק אחרי קפיצה בחבל פחות זורמים, אבל אין בעיה עקרונית איתם. לעומת זאת, אחרי אימון קשה של צעדי ענק, השרירים עייפים מאוד, מה שדי הורס את הקפיצה בחבל. אידיוטי לעשות אימון אירובי, ושהמגבלה תהיה לא סבולת לב הריאה אלא השרירים שעייפים מאימון אחר.

רציתי לבדוק כמה קפיצות אני יכולה להספיק בעשר דקות, וגם כמה זמן לוקח לי לקפוץ אלף קפיצות. החלטתי לשלב – שמתי טיימר עולה, והתחלתי לקפוץ. בעשר דקות סיימתי 820 קפיצות. 1000 קפיצות סיימתי ב 12:32 דקות.

אחר כך, נתתי לדופק שלי להרגע קצת, אבל לא עד הסוף (כי זה לוקח זמן ולא היה לי מספיק סבלנות), והתחלתי לקפוץ כפולים. כדי לתרגל את המיומנות של לקפוץ כפולים ברצף. קפצתי 9-8-10 ואז החלטתי להפסיק, כי כפות הרגליים שלי כאבו מכל הקפיצות האלו (את הכל עשיתי יחפה, כרגיל). אני לא ממש מיומנת בכפולים, ולכן אני לא נוחתת בצורה אופטימלית.

אחר כך נחתי כמה זמן והתחלתי צעדי ענק. בפעם הקודמת שברתי שיא אישי שלי, ועשיתי 200 צעדי ענק ברצף. לכן קדמו אימונים בהם עשיתי מאה ויותר צעדי ענק, בסטים, עם כשלוש דקות הפסקה ביניהם. הסטים היו של עשרים.

היה לי ברור שהפעם זה לא יעבוד. רציתי לעשות כמות גדולה של צעדי ענק, כי אני רוצה להצליח לעשות 400 צעדי ענק בתור מטרה סופית בצעדי ענק ללא משקל. תכננתי לעשות 300, ובסטים של עשרים זה פשוט יוצא יותר מידי סטים. החלטתי על 5 סטים, מה שאומר 60 צעדי ענק בכל סט.

התחלתי לפני שהדופק שלי ירד עד הסוף, אז הסטים בהתחלה היו יותר קשים מהסטים באמצע. התחלתי להרגיש את השרירים רק לקראת סוף כל שלוש מאות הצעדים המתוכננים, והחלטתי ספונטנית להוסיף עוד שני סטים. מה שאומר שסך הכל עשיתי 420 צעדי ענק, וגם שזה לקח לי המון זמן.

מצד שני, זה הופך את המטרה של 400 צעדי ענק ממשהו שנראה בלתי מושג, למשהו שיש לי סיכוי להצליח להשיג תוך חודש.

היום ממש קצת תפוסים לי שרירי התאומים, ואני מרגישה בהחלט את שרירי התחת. בשני הסטים האחרונים הרגשתי את השרירים. ולמען האמת, יכולתי לעשות עוד, אבל כבר נגמרה לי הסבלנות.

 

להשאיר תגובה

