בדיקת מטרות 02/06/16

התכוונתי לכתוב את המטרות החדשות שלי לטווח הקצר. אבל יצאו לי הרבה הרהורים, אז החלטתי להפוך אותם לפוסט נפרד, ואת המטרות לפוסט נפרד.  להלן ההרהורים:

אבדוק את רשימת המטרות הקודמת שלי:

5 מתח

500 קפיצות בחבל בחמש דקות

10 כפולים ברצף

120 צעדי ענק ללא הפסקות של ממש ביניהם (כדאי לשים לב שאם אמצא מקום בו אוכל למדוד מרחק, זה יהיה נוח בהרבה – לא אצטרך לדאוג שמא אאבד את הספירה)

20 צעדי ענק עם משקל של 11 קילוגרם מוחזק מעל הראש

להצליח לשמור על שיווי משקל בעמידת ידיים לעשר שניות

(חמישים כפיפות בטן ברצף מהר. כמה זה מהר? למדוד זמן)

(דקה ועשר שניות פלאנק)

מעניין להסתכל על המטרות לטווח הקצר. אומנם לא הגדרתי עד כמה קצר הטווח, אבל  חוסר ההגדרה הזה הוא לטובה, בעיניי. להספיק הכל תוך שבוע זה לא ריאלי, גם אם אתאמן כל יום (מה שאכן עשיתי), אבל אחרי שבוע אני בהחלט יכולה לרצות לשנות את המטרות. וזאת אני עושה:

אומנם המטרות הן לטווח הקצר, אבל אני מעדיפה לאפשר לי כמה "דרגות קושי". כך, אומנם חמש מתח זה יותר מידי, אבל אולי זה יקרה?  מצד שני, עשיתי לא רק 120 צעדי ענק, אלא 200, וזה בכלל לא מופיע ברשימה… חוץ מזה, היה משעשע לראות שכבר עשיתי 10 כפולים, כך שזו מטרה שכבר השגתי, ושכחתי. מצד שני, לחזור על ההישג הזה זו גם מטרה ראויה.

בסך הכל, נראה שהפורמט שמתאים לי הוא רשימה, מחולקת לקטגוריות ותתי נושאים, ברמת קושי עולה. כך, המשך הרשימה במידה מסויימת מתבקש (למרות שיש טעם בעדכונים בהם מוסיפים ומשנים תרגילים בהתאם להתקדמות ברמת הקושי), וזו היא רשימה מתחדשת. כלומר, אני משיגה מטרה, מסמנת עליה וי, ומוסיפה עוד מטרות בהמשכה.

כך, בפעם הבאה אני פשוט אעתיק את הרשימה הזו, אמחק את המטרות שהשגתי, ואוסיף עוד בהתאם לצורך.

וכן, אעביר את ההרהורים לסוף הפוסט. זה יהיה נוח יותר.  בעצם, אשאיר כרגע את ההרהורים האלו כפוסט נפרד, ואעביר את המטרות לפוסט נפרד, למען נוחותי.

 

להשאיר תגובה

