אימון יומי 31/05/16 – קפיצה בחבל

האימון הנוכחי היה ניסיון לשבור את השיא הקודם שלי במקסימום קפיצות בחבל בחמש דקות. חשבתי אחרי שהפעם הקודמת על כמה שיפורים באסטרטגיה ואיך לחלק את הכוח (או ליתר דיוק, את סבולת לב הריאה) שלי ועל איפה לשים את הסמארטפון כדי לראות את הטיימר ביתר נוחות, ובעיקרון חשבתי לעשות את המיני-אימון הזה עוד פעם או פעמיים לפני שאעבור למקסימום קפיצות בעשר דקות, או אלף קפיצות על זמן, או משהו שכולל אירובי לקצת יותר זמן מחמש דקות.

חוץ מהקפיצה בחבל, בתור לא-אימון עשיתי 17 מתח בקפיצה בבודדים. עשיתי גם עשרים צעדי ענק, כי כשרירים תפוסים אז חזרה על התרגיל שתפס אותם במספר חזרות נמוך יותר עוזרת לשחרר אותם. לא הרגשתי שום הבדל, אבל בלאו הכי השרירים שלי היו תפוסים במידה שלא הפריעה לי…

ואז קפצתי בחבל. חשבתי שהחסם יהיה סיבולת לב ריאה. זה מה שהיה בפעם הקודמת. חשבתי שהקושי לספור את הקפיצות יפריע לי – כי אני עוצרת כל חמישים קפיצות לרשום את זה. הפעם זה היה כל מאה בארבע המאות הראשונות, אחר כך חמישים, ואז כמה שהספקתי, שזה היה עוד מאה. מה שלא ציפיתי, זה ששרירי הכתפיים והידיים יכאבו ויפריעו לי לקפוץ בחבל. אבל זה מה שקרה. כנראה כתוצאה מכל המתח הזה. זה קרה רק בסוף, אבל למרות ששיפרתי את השיא שלי באימון הקצרצר הזה, יצאתי עם תחושה שאני יכולה יותר. אבל כנראה זה לא יקרה בקרוב – עם כל המתח שאני עושה, עם שכיבות השמיכה וצעדי ענק עם כדור כוח מעל הראש שאני מתכננת לעשות אם מאיזשהי סיבה אני לא עושה מתח.

אני כנראה אנסה לעשות אלף קפיצות בחבל על זמן, או מקסימום קפיצות בעשר דקות. אני רוצה לשמור על עצימות גבוהה, אבל לא כזו שהייתה בחמש הדקות האלו, ולאט לאט לשפר את האירובי שלי. חוץ מזה, אולי גם לחזור קצת יותר לכפולים. אבל המחסור בסבולת לב ריאה ניכר שם במהרה, כשאפילו עשר כפולים גורמים לי להתנשף בכבדות.

להשאיר תגובה

