אימון יומי 30/05/16 – צעדי ענק

החלטתי לנסות לשבור את השיא שלי בצעדי ענק. עשיתי לא מעט צעדי ענק בשבועות האחרונים, אבל בסטים. אז החלטתי לנסות ברצף. הצלחתי מאתיים. מה שנחמד במיוחד, הוא שהשרירים שלא לא נתפסו מזה כל כך. כלומר, הם נתפסו, אבל קצת. ואומנם, כמו בפעמים הקודמות, הרגשתי  את זה יומיים. אבל זה לא הפריע לי, אז מה אכפת לי?

בסוף כל צעדי הענק שלי כל שרירי הרגליים, ולא רק שרירי התחת, התעייפו. ליתר דיוק, בקושי הצלחתי להמשיך לעשות צעדי ענק. בצעד ה-188, אם אני זוכרת נכון, לא עשיתי את הצעד נכון – הברך לא נגעה ברצפה. ניסיתי להמיך אותה, ולא הצלחתי, ואז ניסיתי לתקן את העד וכמעט נפלתי הצידה. אז פשוט קמתי ועשיתי את הצעד שוב. ואז עשיתי עוד שני צעדים, ועוד עשר, והגעתי למספר עגול. אבל כבר בקושי הרגשתי את השרירים, והחלטתי להפסיק פה. בהתחשב בכך שהשיא הקודם שלי היה 100 צעדי ענק ברצף, זה שיפור של 100%! האימון של 400 מטר בצעדי ענק הופך להיות בר השגה!

זה גם מראה שאימונים בסטים עובדים. ואולי גם אימונים עם כדור כוח, למרות שכרגע אלו יותר אימונים של להחזיק את כדור הכוח מעל הראש מספיק זמן בשביל לעשות צעדי ענק, מאשר אימון של צעדי ענק עם תוספת משקל. מה שמנחם אותי, אני לא האדם היחידי ביקום שסובל כך. יש לפחות אדם אחד שסבל אפילו יותר ממני.

להשאיר תגובה

