לא-אימון יומי 29/05/16-01/06/16

תיאורטית, אני יודעת שדברים לא נעלמים. ושאם התאמנתי שבועיים, והתאמצתי, אז לאימונים האלו יש השפעה. אבל אני באמת מאמינה בזה ברובד הרגשי. לא מרגישה בכל ביטחון. לכן התבסתי מניסיונות המתח הכושלים. הה עוד אחד ב-26, יותר מוצלח, שבו כמעט הצלחתי. אבל עדיין כמעט.

רציתי לעשות מתח אחד, אבל שכחתי לומר שאני רוצה להצליח לעשות אותו לא פעם בודדה, לא בתור שיא חד פעמי, אלא באופן קבוע.

ועוד לפני כן רציתי לחזור ל-GTG. באחת הגרסאות. איזו גרסא זו שאלה אחרת, ופחות חשובה. ההבדל בן הגרסאות לא גדול, ונראה לי הגיוני להחליט לפי תוצאות האימונים. והתוצאות שימחו אותי, והראו שהשבועיים האלו לא היו לשווא. וגם הרעיון שעומד בבסיס ה-GTG, שהוא לא לאמן את השרירים, אלא את המוח, נכון. אחרת, איזה הסבר הגיוני יש לכך שביום ראשון, ה-29, הצלחתי לעשות 7 מתח בקפיצה, ואת השמיני כבר לא הצלחתי, ואילו ביום רביעי עשיתי 30, והפסקתי לא כי הגעתי לכשל? שרירים לא יכולים להתחזק כך תוך ארבעה ימים. אלו תוצאות אימוני הנגטיבים.

ביום ראשון עשיתי 7 מתח, ביום שני 10, ביום שלישי 17, ביום רביעי 30.

ביום רביעי השרפרף היה באופן קבוע ליד המתח, וכדי שיפריע פחות למעבר (הוא לא מאוד מפריע, כי השרפרף מלכתחילה נמוך) דחפתי אותו לצד הקיר. בסוף, החלטתי לנסוך לא לדחוף אותו חזרה לאמצע המעבר, ולהתחיל את הקפיצה שאני לא בדיוק באמצע, אלא יותר לצד ימין. זו הייתה טעות, ואחרי כמה עליות מתח בקפיצה, יד ימין התחילה לכאוב. ממש השרירים של כף היד, שכאבו כשאחזתי את המתח (או את המסרק, אבל אותו פשוט החזקתי פחות חזק. עם המתח זה לא עובד). החזרתי את השרפרף למקומו החוקי, והשלמתי את מספר עליות המתח שנשארו לי למספר עגול – 30. וזהו.

קיוותי שהיום לא תכאב לי כבר כף היד, אבל היא עדיין כואבת. העור של כף היד כמעט התרגל. עדיין יצא לי להשתמש בכפפות לפעמים, אבל משמעותית פחות מאשר בשבועיים של הנגטיבים. כי עליות המתח הן בבודדים, ולא ברצף.

היום אני לא עושה מתח, ובשישי ובשבת אני נחה. שבוע הבא שום GTG. אבל איזה? אתמול המתח בקפיצה הלך לי די בקלות, ואני יכולה או לעבור לעשות כמה מתח-בקפיצה ברצף, לעבור לעשות מתח כשאני עומדת על השרפרף אבל בלי קפיצה, מה שמעלה מעט את רמת הקושי (ואז בהתאם לרמה הזו או לעשות בבודדים או בכמה כאלו עליות מתח ברצף), או לנסות שוב לעשות מתח כהלכתו – אולי יצליח?

בכל מקרה כדאי לעשות מבחן למקסימום שאני יכולה לעשות כרגע. רציתי לעשות אותו היום, ולנוח יומיים, אבל כנראה שזה לא יקרה. בינתיים יש לי כמה ימים לחשוב ולהחליט. ואולי בערב אני אפילו אנסה לעשות את המבחן הזה היום. עוד לא החלטתי.

להשאיר תגובה

