אימון יומי 22/05/16

הייתי קוראת לזה לא-אימון, כי אימון לא היה פה, אלא רק ניסיון שלא עלה יפה.

התעוררתי מוקדם, אחרי שלא הצלחתי לישון היטב. התרגשתי, כמו לקראת מבחן. רמיתי לבדוק כמה מתח אצליח לעשות. כמעט מייד אחרי שקמתי הלכתי לעשות מתח, ולא הצלחתי להרים את עצמי אפילו טיפ טיפה. זה היה מגוחך. אז עשיתי מתח בקפיצה, והצלחתי, והרגשתי קצת כאב בכתפיים. אחר כל היו עוד שלושה ניסיונות מתח, בהם דוקא הצלחתי להרים את עצמי עד החצי, יותר מבניסיון הכושל הראשון.

התבאסתי, כי מה, כל האימונים האלו רק העלימו את המתח שהצלחתי להגיע עליו? לא הגיוני. אז אמרתי לעצמי שאני צריכה עוד זמן התאוששות, ושאני אבדוק שוב ביום רביעי או חמישי.

ורק עכיו, כשהרגשתי חזק יותר את הכאב העמום בכתפיים, הצלחתי להאמין בזה. אני פשוט צריכה לתת לשרירים שלי לנוח. אימצתי אותם הרבה בשבועיים האחרונים, וזה ממש לא הגיוני שהאימונים האלו החלישו אותי.

לפחות זה עונה על התהייה שלי האם עדיף להקדיש את השבוע הזה להתאוששות. ברור שכן. חבל שהצלחתי להבין את זה רק היום, ולא קצת לפני זה.

אז השבוע לא יהיו אימונים אחרים, או לפחות שום דבר רציני. ואולי אפילו העמידת ידיים והתלייה על המתח שעשיתי אתמול ושלשום היו מיותרים. אז אני אוותר עליהם למחר ומחרתיים ואולי גם ליום רביעי, ואחכה.

ואולי אפילו אחזור לגרסא המקורית שלי ל-GTG

להשאיר תגובה

