לא אימון יומי – 19/05/16

היום הזה היה עשיר במיוחד בפעילויות לא-אימוניות. השרירים שלי היו קצת תפוסים מצעדי הענק של אתמול. זה אומנם לא הפריע לי, אבל היה סיבה מספקת לא לעשות עוד צעדי ענק. עשיתי את האימון האחרון במחזור האימונים הנוכחי, וכל מה שנשאר לי זה לחכות. יומיים שלמים, לפחות!

 אז חיפשתי מה לעשות, ונסיתי להמציא דברים מועילים לעשות. מלבד כריעה, ישיבה על העקבים בתור מתיחה,  התאמנתי קצת על הטכניקה שלי בקפיצות כפולות. הצלחתי לעשות 6 כפולים ברצף, בלי קפיצות ביניים. בנוסף לכך נתלתי על המתח לכמה זמן, ועבדתי קצת על עמידת ידיים.

 עבודת טכניקה היא לא-אימון מצויין, כמו גם מתיחות (אותן עשיתי כל היום. לא כי לא היה לי מה לעשות, אלא כי נתפס לי שריר קטן בגב, וניסיתי לשחרר אותו).

עמידת ידיים לאורך זמן דורשת מידה של כוח, ואני נמנעת מלעשות את זה אחרי אימון מתח. אבל עמידת ידיים לזמן קצר – לא. מה שמאפשר לעבוד על טכניקה – כלומר, על היכולת לשמור על שיווי משקל בעמידת ידיים בלי להישען על הקיר. מתישהו אני רוצה ללמוד ללכת בעמידת ידיים, ואפשר לראות בניסיון להצליח לעמוד על ידיי עצמאית כמה שניות בתור צעד ראשון לשם. גם ניסיון לקפות כמה כפולים ברצף זה טכניקה, ובמקרה הזה זה במידה רבה גם שינוי הרגלים.

לפעמים ממש מתחשק לי לעשות משהו. זה אחד היתרונות המשמעותיים של שיטת GTG באימוני המתח שלי, אותה אתחיל בקרוב. כל פעם שיתחשק לי אוכל פשוט ללכת לעשות מתח, פעם אחת. במקום לחפש איזו פעילות גופנית אני יכולה לעשות, כשאחרי אימון יש לפחות יום הפסקה עד האימון הבא, ואני כולי חסרת סבלנות.

להשאיר תגובה

