אימון יומי 19/05/16 – מתח

השרירים שלי היו תפוסים היום. אתמול הם לא היו, אבל היום כן. לא הרבה, קצת בגב, וטיפה בכתפיים. לדעתי זו תוצאה של ההקפדה היתרה על הנגטיבים. חשבתי לדחות את האימון למחר, ואולי זה היה עדיף. אבל הגעתי עד לפה עם תוכנית האימונים כמו שהיא, בלי לקחת יותר ימי מנוחה. וסיבה מרכזית לכך שבחרתי דווקא בתכונית הזו היה שהיו בה אימונים שלושה ימים בשבוע. אז עשיתי את האימון היום.

6-10-8-8-12 נגטיבים. ה12 ההאחרונים היו קשים ממש, ובסוף נאלצתי לוותר על ההקפדה היתרה ולחזור לנגטיב רגיל של שתי שניות ירידה. זה הי מבאס, אבל עוד באמצע הסט הרגשתי את השרירים שלי קצת רועדים, ופשוט לא הצלחתי לעשות את זה טוב יותר. זה גם יום האימון היחיד בינתיים שהסט האחרון כולל יותר נגטיבים מהסט השני.

מבחינת זמן הפסק, לקחתי בין הסט הראשון לשני שתיים וחצי דקות הפסקה, וזה לא היה מוצלח במיוחד. אחד הנגטיבים שלי (או אולי שניים?) היו לא מאוד מוקפדים, ולא הייתה לי תחושה שזה קצה גבול היכולת שלי, כמו שהיה באימונים הראשונים. כנראה לא הפסקתי להתאושש. אז לקחתי שלוש דקות הפסקה פעמיים, ובהפסקה האחרונה לקחתי שלוש וחצי דקות – וזה עדיין היה מעט מידיי.עכשיו יהיו יומיים הפסקה, ואחר כך אבחן את כמות המתח שאני יכולה לעשות.

אני מניחה שזה יהיה שלוש. אפשר לקוות לארבע. שתיים במקרה הגרוע. בכל מקרה, כל מספר גדול מאחד יספיק לי כדי להתחיל GTG, וזו התוכנית שלי לשבועיים הקרובים לפחות. יש לי שמונה שבועות, לא כולל שבוע הבא, עד לתאריך היעד. בשבוע הקרוב יש לי זמן לאימון אחד ככל הנראה (לא כולל המבחן), ואני חושבת לעשות את המבחן ואת האימון האחד הזה בסגנון של אחד האימונים שקראתי עליהם – חמישה סטים מקסימליים.

אפשרות אחרת היא לעשות הפסקה. כל תוכנית אימונים לטווח ארוך חייבת לכלול זמנים של deload או פשוט הפסקה. השבוע הזה הוא מועמד אידיאלי לכך. מצד שני, הוא מוקדם יחסית. אולי עדיף לדחות את זמן ההפסקה לאחר כך?

בינתיים, עור כפות הידיים שלי מגיב הרבה יותר טוב. עשיתי את הסט הראשון – 6 נגטיבים – בלי כפפות בכלל, ומה שעשיתי עם כפפות לא כאב בכלל. מה שכן – לא ברור לי מה עושים כשהידיים מחליקות. אין לי מגנזיום, כמו שיש לחלק מהקרוספיטרים. בכל מקרה, בשבועות הקרובים זה לא משנה. אני רק מקווה לא לאבד את ההסתגלות של עור כפות הידיים.

עוד כמה ימים – מבחן. בינתיים יש זמן לעשות מתיחות ולהרחיב טווחי תנועה. זה יועיל לי אחר כך…

אימון צעדי הענק מאתמול כמעט ולא השאיר אחריו שרירים תפוסים. אני מרגישה ממש קצת את השריר בתחת שמאל, וזהו. אולי במקום עוד אימון מתח אני אעשה אימון צעדי ענק עם משקל, כמו שאני רוצה ממזמן. או אימון עם כדור הכוח. נחייה ונראה.

להשאיר תגובה

