במקרה נתקלתי בזה

האתר ממנו אני לוקחת כרגע את אימוני המתח שלי הוא האתר שמזכיר מתחזק בפוסט שלו. או שמא הוא מזכיר אתר אחר, את האתר הזה ?  לי נראה שלא, כי באתר השני התוכנית מסובכת מידיי, וכוללת עוד דברים חוץ משכיבות סמיכה. גם לא ראיתי מה עושים במקרה שלא מצליחים לבצע את הסט, אבל אולי זה רשום איפשהו, ובגלל שהאתר ממש לא ידידותי פשוט לא ראיתי את זה. בכל מקרה, מהתיאור נראה שהאתגר שהוא עשה זה אותו אתר ממנו אני לוקחת את האימונים שלי! איזה כייף!

מצד שני, התוכן של האתר השני מזכיר את התוכן של אתרים אחרים שקראתי, בנושא מתח. הרעיון שלו הוא לא להתאמן עד לכשלון – כי זה אומר שהגוף התעייף וצריך זמן כדי להתאושש – אלא פחות מזה, מה שמאפשר להתאמן כל יום. רק למה לסבך רעיון פשוט כל כך?

הרעיון נראה לי נחמד מאוד. אולי אחרי שאני אסיים עם התוכנית שלי להגיע ל-10 מתח אני אחליט שבעצם מטרות לטווח הבינוני זה נחמד ואבחר עוד אחת, ואשאף אליה בהתמדה. שכיבות סמיכה היו המטרה השניה שלי, אחרי מתח…

להשאיר תגובה

