אימון יומי 12/05/16 – מתח

אתמול עשיתי את אימון המתח שלי, ותו לא  4-9-6-6-8.

בגלל העדר תחבורה ציבורית נורמלית ביום העצמאות (אבל למה? אפילו אי אפשר לתרץ את זה בכפייה דתית!) שיניתי את תוכניותיי (או ליתר דיוק, דחיתי אותם מיום חמישי ליום שבת), ולכן התאמנתי ביום חמישי לפי תוכנית האימונים.

החלק המפתיע בכל זה הוא שהשרירים שלי כמעט ולא נתפסו אחרי האימון הקודם, ואחרי האימון הזה הם לא נתפסו בכלל! מה שאומר שאני יכולה לשקול ברצינות את השילוב של האימונים האלו כחלק מחיי. ציפיתי מראש שהשרירים שלי לא ימשיכו להתפס לנצח, ועדיין, זה שונה כשזה קורה במציאות.

מהצד השני, הצורך לאכול יותר ולישון יותר שהופיע עם האימונים לא נעלם, וכנראה שלא יעלם (ויזכה לפוסט נפרד). מה שהופך את שאלת תכנון האימונים על פי התוכניות הכלליות שלי לפשוט יותר, אבל לא באופן מלא.

בינתיים החסם החדש שהופיע הוא עור כפות הידיים שלי, שלא ממש אוהב מתח. כתוצאה מכך עשיתי את החצי השני של האימון בכפפות. לא שהאימון לא היה קשה – בקושי הצלחתי לסיים אותו, כרגיל. אבל כבר בסט השני – שלא היה קשה מאוד, עדיין – נאלצתי לעצור ולהאט בגלל זה. לא שאני מבינה איך אנשים מצליחים לקרוע לעצמם את עור כפות הידיים באימון מתח – לא כואב לכם?

אתמול והיום מרחתי הרבה חמאת שיאה, וזה עובד, כך שכרגע אני לא מתכוונת לתת לזוטות שכאלו לעצור אותי!

אני מתחילה לחשוב שעברתי את ההתחלה הקשה, ומכאן הכל יהיה קל יותר. מהצד השני, אולי זה אומר שעוד מעט אני אוכל להעלות רמת קושי, ולהתחיל עם כל זה מחדש – שרירים תפוסים ליומיים אחרי כל אימון, מחשבות על כך שאני לא אוכל להמשיך כך לאורך זמן, וכו'.

להשאיר תגובה

