מתח ראשון!

לפני שלושה ימים, ב- 5/5 עשיתי את המתח הראשון בחיי. לפחות, אני לא זוכרת שעשיתי אי פעם בילדותי מתח, ומאז שאני זוכרת את עצמי זו הפעם הראשונה.

אחר כך כתבתי את זה פה. ואז השארתי את הטאב פתוח, והלכתי לעשות דברים אחרים. וחשבתי על התוכנית שלי להגיע ל-10 מתח. מהמצב בו מישהי מצליחה לעשות 5 מתח, יש כבר כל מיני תוכניות אימונים שונות. אני יכולה לחשוב עכשיו על 4. מהמצב בו יש 3 מתח אני מצליחה לחשוב על שלוש, כשאחת מהן לא מתאימה לי. מהמצב בו יש אפס מתח (או אחד) אני יודעת על שתיים. כשאחת מהן מצאתי במקרה, אתמול, מוזכרת במשפט אחד במאמר על שתי תוכניות אחרות. והיא לא נוחה, אז וויתרתי עליה.

ונשארתי עם התוכנית הזו. ולמען האמת, התייחסתי למתח הבודד הזה בתור המבחן ממנו מתחילים את התוכנית, ושאותו עושים לפני כל מחזור – פשוט לעשות כמה שיותר מתח. אצלי כרגע זה אחד.

 אחרי המתח הזה התבאסתי לסיים עם מתח להיום – כי זה לא אימון משמעותי או ארוך, אבל הוא דורש אחריו יומיים מנוחה.  אז החלטתי לנסות להתחיל את תוכנית האימונים. ולהתחיל אותה ללא הפסקה של לפחות כמה שעות. טעות. כפולה.

עשיתי שני נגטיבים (עליה למתח בקפיצה, מכסא גבוה, וירידה איטית ותוך שימוש בשרירים). עשיתי הפסקה של שתי דקות. ואז עשיתי חמישה נגטיבים, והבנתי שאני לא אצליח להמשיך. והפסקתי.

השרירים בידיים וגם קצת בגב נתפסו. אף פעם לפני כן שרירי הידיים שלי לא נתפסו באמת – התחושה שלי היא שלא היו מספיק שרירים בשביל זה. הם פשוט היו חלשים. והפעם הם נתפסו, ליומיים שלמים. וביום השלישי – היום – התחלתי את תוכנית האימונים.

2 מחשבות על “מתח ראשון!

  1. פינגבק: אימון יומי 05/05/16 – מתח וכפיפות בטן | להתאמן, לאכול, להקשיב

  2. פינגבק: אימון יומי 05/05/16 – מתח וכפיפות בטן | להתאמן, לאכול, להקשיב

להשאיר תגובה

