אימון יומי 30/04/16 – צעדי ענק

בהתחלה תכננתי לעשות רק צעדי ענק (lungs) אבל בסוף עשיתי קצת מתח לפני וקצת קפיצה בחבל אחרי. אז הנה האימון:

מתח – כמה שיוצא. אני הצלחתי לעשות 9 מתח בקפיצה משרפרף גבוהה

צעדי ענק – כמה שיותר, אבל לקחת בחשבון שמחר השרירים ייתפסו ולא להגזים.

 אני עשיתי מאה צעדי ענק, מחולקים לסטים של עשרים.

קפיצה בחבל – כמה שמתחשק. אני קפצתי חמישים קפיצות .

בצעדי הענק השגתי שיפור משמעותי לעומת הפעם הקודמת, בה קראתי את ה -WOD הקרוספיטי שכלל ארבע מאות מטרים בצעדי ענק, והחלטתי לנסות לעשות אותו. הצלחתי לעשות 75 צעדי ענק (25 ואז 50), והבנתי שזה לגמריי לא סביר לאדם הממוצע. עכשיו להצליח לעשות את האימון הזה הפך למטרה בשבילי. אין לי מקום שבו אוכל למדוד 400 מ' בנוחות, אבל בהתחשב בכך שאני לא קרובה אפילו למטרה הזו, אפשר לדחות את הדאגה הזו לזמן בו אצליח לעשות לפחות 300 צעדי ענק.

השרירים שלי בתחת נתפסו מכל צעדי הענק מאתמול, אבל לא חזק. ולמען האמת, ציפיתי ששריריי הירכיים אלו אלו שיתפסו. המצב טוב בהרבה משהיה אחרי הניסיון הקודם שלי!

בפעם הבאה אני כנראה אוסיף עוד עשרים צעדי ענק. או שלא. איך שיצא. קצת נמאס לי מניסיונות לשבירת שיאים אישיים בזמן האחרון, ואני מתכננת לחזור להתמקד במתח, ובשאר הזמן לעשות אימונים שכוללים פחות חזרות, ולא גוררים שרירים תפוסים.

היום אני לא מתכננת שום אימון. מחר אני חושבת לשפר את המיומנות שלי בקפיצות כפולות, או סתם לקפוץ בחבל, ואולי לעשות כפיפות בטן.

בלטיין שמח לכולם!

להשאיר תגובה

