אימון יומי 28/04/16 – קפיצה בחבל

ציוד: חבל קפיצה, שעון.

האימון: לקפוץ כמה שיותר. בלי הפסקות ארוכות, אבל אפשר וכדאי לחלק לסטים. לרשום את הזמן להשוואה עתידית.

התוצאה שלי היא אלף קפיצות ב-16:50 דקות.

אני, בפעם הקודמת, ב – 20/4 קפצתי 500 קפיצות תוך 6:10 דקות. עצרתי בגלל שרירי התאומים. הפעם החלטתי לנסות לקפוץ לאט יותר, ולנסות להגיע למקסימום של קפיצות. הרגשתי את שרירי התאומים מההתחלה, וחשבתי שלא אצליח לקפחות אפילו את החמש מאות מהפעם הקודמת. וזה למרות שלא העמסתי על שרירי התאומים, ולכן אין סיבה שהם יתעייפו מהר. כך המשכתי בערך מתאיים קפיצות, ואז לאט לאט הפסקתי להרגיש את השרירים. כנראה הם התחממו או משהו. בלאו הכי התחלתי לקפוץ לאט, אז לא ראיית צורך בחימום.

גם באימון הקודם וגם בזה קפצתי בסטים של חמישים קפיצות כל פעם. הפעם כדי לא להתבלבל בספירה כתבתי על דף את המספרים בקפיצות של חמישים, וכל חמישים קפיצות סימנתי לאן הגעתי. כתבתי עד שבע מאות, כי לא חשבתי שאצליח יותר. אבל בגלל הקצב הנמוך יותר ראיתי שאני מצליחה, והוספתי מספרים עד אלף. לא תכננתי את זה מראש, כי הנחתי שהחסם על הקפיצה יהיה שרירי התאומים, אבל יכולתי להמשיך לקפוץ.

אני לא חובבת גדולה של אימוני סיבולת בהם רצים שעה, או קופצים שעה. אז את מאה הקפיצות האחרונות עשיתי מהר יותר, העלתי את הדופק יותר, וסיימתי.

בפעם הבאה אני כנראה אחזור לאימון המקורי, ממנו לקחתי השראה, בגרסא כלשהי. אנסה לקפוץ אלף או חמש מאות קפיצות בזמן מינימלי. או ההפך, אנסה לקפוץ מספר מקסימלי של קפיצות תוך חמש או עשר דקות.

אני קופצת יחפה ברוב מוחלט, אם לא בכל, המקרים. אכתוב על כך בקרוב פוסט נפרד.

להשאיר תגובה

