להתאמן, לאכול, להקשיב

הסיבה העיקרית שאני פותחת את הבלוג זה היא כי לא מתצאתי מקום לכתוב בו על האימונים שלי. מטרת העל שלי באימונים, בתזונה, ובהרגלים אחרים שכולל אורח חיים בריא, היא בריאות.

נשמע טריוויאלי, לא? זו המטרה של כולם, לא? מתברר שלא. רוב האנשים עושים דיאטה כדי לרדת במשקל. אם יש התנגשות בין תזונה בריאה לתזונה להורדת משקל, הם יבחרו במה שלדעתם יתרום להורדת המשקל. בספורט המצב דומה. רבים עושים ספורט כדי להוריד משקל. אחרים, שמתאמנים למען הבריאות או ההנאה, לעיתים קרובות נוטים לתחרותיות, וכאשר יש התנגשות בין מה שבריא לבין מה שייתן ניצחון בתחרות, בוחרים בניצחון.

ולכן אני פותחת את הבלוג הזה. כדי שיהיה לי מקום לכתוב את הרהוריי. בלאו הכי אני שמעט ולא זוכה לתגובות מעניינות. אז לפחות אני לא אאלץ לקרוא על כמות הקלוריות במאכל מסויים, כמות הקלוריות הנשרפות במהלך תרגיל כלשהו, או עד כמה חשוב לדחוף את עצמך קדימה, ולהתאמן בכל הכוח (כל הדרך לפציעה).

אני מתאמנת, ואוכלת, תוך הקשבה. הקשבה גם לתגובות של הגוף שלי לתרגיל מסויים, וגם לידע המדעי הכללי שיש בנושא. הקשבה לפני האימון, במהלך האימון, ואחריו. זו הסיבה שבחרתי את השם הזה לבלוג. וזה האלמנט המרכזי שחסרה לי ההתייחסות אליו במקומות אחרים.

להשאיר תגובה

